op 08-06-2024 20h37
In jullie communicatie vermelden jullie dat de jeugdkorting geldig is op de nieuwe abonnementen:
Hoeveel bedragen de prijzen dan van de nieuwe abonnementen met jeugdkorting?
Is dit net zoals voorheen -€5?
Opgelost! Ga naar oplossing.
18-06-2024 13h19 - bewerkt 18-06-2024 13h21
Hallo @vthibo ,
Je krijgt de jeugdkorting alleen als deze al geactiveerd was op je oude abonnement.
Zo ja, dan is het nog steeds €5 🙂
Aarzel niet als je nog vragen hebt!
Rizlaine
18-06-2024 13h19 - bewerkt 18-06-2024 13h21
Hallo @vthibo ,
Je krijgt de jeugdkorting alleen als deze al geactiveerd was op je oude abonnement.
Zo ja, dan is het nog steeds €5 🙂
Aarzel niet als je nog vragen hebt!
Rizlaine
2 weken geleden
Geachte,
Hoe bekom je deze korting?
Een tijdje geleden is mijn zoon van 18 overgeschakeld naar Hey, na het maken van zijn account vond ik nergens hoe men deze jeugdkorting kan ingeven of aanvragen. m.a.w. hij betaald nu de volle pot.
Ik zou graag mijn dochter ook laten overgaan, maar dan wil ik weten hoe de aanvraag werkt om deze jeugdkorting te bekomen.
bedankt.
Grt, Bert.
2 weken geleden
€5 jeugdkorting voor -26j was een korting die rond 2022-2023 aangeboden werd, en na de abonnementswijzigingen nog steeds toegepast wordt. Ik vermoed dat het ondertussen niet meer mogelijk is om in te tekenen aangezien hier inderdaad niks meer over vermeld wordt, al kan je dat eens dubbelchecken bij de klantendienst natuurlijk.
een week geleden
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.