Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Jeugdkorting op de nieuwe abonnementen

vthibo
Bewezen Wegliefhebber

In jullie communicatie vermelden jullie dat de jeugdkorting geldig is op de nieuwe abonnementen:

vthibo_0-1717871652962.png

Hoeveel bedragen de prijzen dan van de nieuwe abonnementen met jeugdkorting?
Is dit net zoals voorheen -€5?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @vthibo ,

Je krijgt de jeugdkorting alleen als deze al geactiveerd was op je oude abonnement.
Zo ja, dan is het nog steeds €5 🙂

Aarzel niet als je nog vragen hebt!

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @vthibo ,

Je krijgt de jeugdkorting alleen als deze al geactiveerd was op je oude abonnement.
Zo ja, dan is het nog steeds €5 🙂

Aarzel niet als je nog vragen hebt!

Rizlaine

berre888
Aspirant Wegliefhebber

Geachte,

Hoe bekom je deze korting?

Een tijdje geleden is mijn zoon van 18 overgeschakeld naar Hey, na het maken van zijn account vond ik nergens hoe men deze jeugdkorting kan ingeven of aanvragen. m.a.w. hij betaald nu de volle pot.

Ik zou graag mijn dochter ook laten overgaan, maar dan wil ik weten hoe de aanvraag werkt om deze jeugdkorting te bekomen.

bedankt.

Grt, Bert.

vthibo
Bewezen Wegliefhebber

€5 jeugdkorting voor -26j was een korting die rond 2022-2023 aangeboden werd, en na de abonnementswijzigingen nog steeds toegepast wordt. Ik vermoed dat het ondertussen niet meer mogelijk is om in te tekenen aangezien hier inderdaad niks meer over vermeld wordt, al kan je dat eens dubbelchecken bij de klantendienst natuurlijk.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @berre888 , @vthibo ,

Dat klopt, deze aanbieding is niet meer beschikbaar, omdat we onze abonnementen ondertussen hebben aangepast. Onze huidige aanbiedingen zijn nu nog interessanter! 😊