Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Jeugdkorting hey!

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hoi!

Ben je tussen de 18 en 26 jaar oud? Lees dit artikel dan aandachtig door, je zult niet teleurgesteld zijn 😉.

Weet je hoeveel het hey! team denkt aan zijn gemeenschap 😊.

Wij bieden je de "Jeugdkorting".

Nu vraag je je af waar het allemaal om gaat 😊, laat het me uitleggen!

Jeugdkorting wordt aangeboden aan alle klanten tussen 18 en 26 jaar. Je krijgt €5 korting op het hey! 10Gb en hey! 40Gb abonnement en €2 korting op het hey! 1Gb abonnement.

Je hebt recht op deze korting tot je 26 wordt 😊, daarna betaal je de abonnementsprijs zonder de korting.

Ik vestig je aandacht op het feit dat dit niets verandert aan de buiten bundel, als je over je abonnement gaat, blijven de prijzen ongewijzigd. Als je besluit om je tariefplan te wijzigen, geen probleem, de korting zal op je nieuwe pakket worden gezet 😉.

Nog iets, deze korting geldt alleen voor het eerste nummer van je contract.

Het is geldig voor nieuwe activeringen via deze link.

Bent je al klant? Geen paniek 😊, je hebt recht op de data boost. Ga hierheen voor meer info 😉.

Zoals je kan zien, is hey! een merk dat streeft naar de beste pasvorm voor je. Wij houden rekening met de mening van onze klanten, die is erg belangrijk voor ons.

Wij rekenen op je om met ons te creëren 😊, elke mening is welkom! Vooral op ons co-creatie platform in de categorie "Bouw mee aan hey!". hey! is een 100% digitaal merk, ideaal voor jongeren :D.

Bovendien, ecologie is belangrijk voor ons hey! merk, en daarom is je simkaart gemaakt van gerecycled plastic.

Ik nodig je uit om de voordelen van ons merk te ontdekken op deze link.

Ik kan niet wachten om ze te lezen!

Rizlaine

Rizlaine_0-1655799871819.png

 

 

13 ANTWOORDEN 13

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

Ik ben al een hele tijd een abonnement bij jullie en ben 23 maar ik vind de link niet om voor 10 euro per maand ipv 15 euro mijn abonnement te betalen 

Nelson
Beginnend Backpacker

Hey @Gaia,

Als je al klant bij ons bent gaat het niet werken, het geldt enkel voor nieuwe actieringen.

Maar je kan alvast genieten van de data boost 🙂

Meer info hier.

Groetjes,

Nelson 

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

Oke bedankt 

Nelson
Beginnend Backpacker

No problemo !

Droopy_kat
Aspirant Wegliefhebber

Het is wel behoorlijk triest dat mensen die al klant zijn hier geen gebruik van kunnen maken. Ze worden dus gepenaliseerd omdat ze bij de eerste waren die klant werden...

Geef toe dat er ergens iets niet klopt in dit systeem.

Of is het de bedoeling dat de 18j tem 25j11mnd dan eerst vertrekt  en later terugkomt om toch van dit voordeel  gebruik te mogen maken?

Jef
Aspirant Wegliefhebber

Beste, is deze korting ook van toepassing als je jonger bent dan 18? Ik ben namelijk aan het denken om met heel het gezin (mijn vrouw, zoon van 14 en ikzelf) over te stappen van Orange naar Hey. En hoe krijg ik deze 3 abo's dan op 1 factuur?

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Jef ,

Dat is niet mogelijk omdat je zoon niet de contracthouder is...

Heb je twee rekeningen?

Rizlaine

Jef
Aspirant Wegliefhebber

Hoi Rizlaine, nee de 3 abonnementen worden via domicilëring van 1 rekening betaald en staan alledrie onder mijn contract bij Orange. Ik heb nu reeds een aanvraag gedaan voor mijn nummer en mijn vrouw. Deze alletwee apart, die van mijn zoon ga ik aanvragen als mijn aanvraag afgerond is en mijn account dus actief. Dan kan ik hem toevoegen onder mijn hey! account. Ik denk dat dit de juiste manier is?

Groetjes,

Jef

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Jef ,

Sorry voor het late antwoord 😶.

Je kan vragen dat het abonnement direct aan jouw klantcode wordt toegevoegd

liesje2001
Beginnend Wegliefhebber

Ik ben overgeschakeld naar Hey! omdat jullie de jeugdkorting aanbieden, echter moet ik de normale prijs betalen op mijn factuur. Hoe kan dit opgelost worden? (Ik ben 21 jaar en nieuwe klant, dus val zeker onder de voorwaarden van de jeugdkorting)

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @liesje2001 ,

Wanneer heb je jouw abonnement geactiveerd? De korting wordt meestal geactiveerd bij de tweede factuur...

Rizlaine

liesje2001
Beginnend Wegliefhebber

Een week of twee geleden, maar de eerste maand betaal je dus de gewone prijs?

Hallo @liesje2001 ,

Ja, dat klopt. Is alles in orde voor je?

Rizlaine