Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hey! vast internet ineens geannuleerd

dpape
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb gisteren ingetekend op het nieuwe vaste internet aanbod. Alles was ok en ik had een bevestigde afspraak. Ineens krijg ik vandaag een email dat alles geannuleerd werd. Ik heb momenteel echter orange internet via de kabel, dus het moet technisch werken.

Ik krijg geen gehoor op de chat.

6 ANTWOORDEN 6

BabyShark
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb eergisteren net hetzelfde voorgehad. Is blijkbaar enkel een probleem bij Orange klanten. Heb contact opgenomen via de chat. Iemand zal binnen de 48uur contact opnemen om het te regelen. 

dpape
Aspirant Wegliefhebber

De klantendienst is bij mij jammergenoeg niet responsief.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @dpape ,

Sorry om dit te lezen 😞

Kan je contact met ons opnemen via Facebook of Instagram?

dpape
Aspirant Wegliefhebber

Hallo Rizlaine, dankjewel voor je antwoord. Ik ga het via facebook proberen

BabyShark
Aspirant Wegliefhebber

De reden dat je afspraak geannuleerd wordt, is omdat Orange klanten remote overgezet worden. De Orange modem kan behouden blijven.

Goed nieuws: omdat je een voormalig Orange-klant bent, kunnen we je nieuwe internetdienst op afstand installeren. Je hoeft niet thuis te zijn voor de installatie.

We hebben de installatie op afstand opnieuw gepland op xx/xx/2023. Op de dag van de installatie wordt je internetverbinding voor maximaal 2 uur afgesloten. Als je absoluut verbonden moet blijven met de WiFi, raden we je aan om een hotspot aan te maken met je smartphone.

Belangrijk: na activatie van je hey!-internetdienst moet je je Orange-modem behouden en alleen de eventuele apparatuur terugbrengen die je niet meer nodig hebt (TV decoder(s), WiFi booster(s), kabels die niet aan de modem gekoppeld zijn, 4G back-up, …).

Er kunnen extra kosten in rekening worden gebracht indien je de apparatuur niet terug inlevert: Tv-decoder: 200 €, WiFi-booster: 40 €, 4G back-up: 30 €. Dit materiaal moet worden teruggestuurd na activering van je hey!-internetdienst; Orange zal je dan alle nodige instructies voor de retour sturen.

Als je minder dan 12 maanden over WiFi Comfort beschikt, dien je een eco-deelnamekost van 50 € te betalen. Als je minder dan 12 maanden over My Comfort Service beschikt, moet je een eco-deelnamekost van 75 € betalen.

dpape
Aspirant Wegliefhebber

Bedankt om dit te delen BabyShark, hopelijk krijg ik ook snel antwoord.