op 24-02-2024 6h33
Hallo Hey,
Ik ben jullie al sinds donderdag avond proberen aan het bereiken via Facebook messenger en de site-chat. Maar ik krijg totaal niemand te horen.
Mijn vraag is nochtans vrij eenvoudig denk ik:
Hallo Hey-team. Ik heb net mijn eerste factuur gekregen, maar hier staat 6.15€ extra kosten op die ik niet kan plaatsen: "Multimedia: breedband toegang" Zit dit dan niet bij jullie 4G inbegrepen?
Ik hoop dat ik via deze weg toch nog een respons zou kunnen krijgen.
op 26-02-2024 10h23
Dag @no1 We rekenen geen extra kosten aan voor 4G, maar om erachter te komen waar de extra kost wel vandaan komt, contacteer je best iemand via de chat op Facebook of de website. Die kan dan je persoonlijke gegevens inzien.
op 26-02-2024 11h13
Als er nu iemand zou bereikbaar zijn hé...
12-03-2024 12h35 - bewerkt 12-03-2024 12h40
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.