Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Details ‘buiten bundel’

PatL
Aspirant Wegliefhebber

Ik krijg op geen enkele manier details over mijn zogenoemd ‘verbruik buiten bundel’ en ik weiger zomaar iets te betalen als men mij niet zegt waarvoor

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Krisja
Beginnend Backpacker

Op de website van My Hey! (https://www.heytelecom.be/nl) kan je zowel het algemeen factuur als een detail factuur raadplegen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5

Krisja
Beginnend Backpacker

Op de website van My Hey! (https://www.heytelecom.be/nl) kan je zowel het algemeen factuur als een detail factuur raadplegen.

PatL
Aspirant Wegliefhebber

van je verbruik binnen bundel wel, Krisja maar niet van verbruik buiten bundel

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @PatL ,

Het antwoord van Krisja is correct... Je kan je facturen direct terugvinden via je klantenzone, je zult de details zien zodra je je factuur opent.

Rizlaine

PatL
Aspirant Wegliefhebber

NEEN Rizlaine. Klopt niet. Ik zie alle details uit mijn bundel maar NIET de details buiten bundel. Dat is gewoon eennbedrag zonder specificatie hoe dat tot stand is gekomen!

Dixit
Bewezen Wegliefhebber

Als ik de 'gedetailleerde factuur' kies, dan krijg ik als bijlage lange bijlagen welke nummers ik gebeld en getexto'd heb, alsmede vanuit welk land. Heb jij die ook ? Er zijn drie gevallen:

1. Jij hebt die gedetailleerde lijsten niet. Dan heb je de gedetailleerde factuur niet gedownload. Kies de tweede optie ("gedetailleerde factuur")

2. Jij hebt die wel. In dat geval kan je kijken of er rare nummers of SMS-en in staan of dat jij zogezegd vanuit een raar land hebt gebeld. EU-nummers bellen vanuit de EU gaat vanuit je bundel. EU-nummers bellen vanuit België kost extra. Als je in Oostenrijk/Frankrijk op vakantie bent geweest, dan kan je per ongeluk op het Zwitserse netwerk verzeild geraken. Er zijn nog vele andere mogelijkheden om 'per ongeluk' kosten te veroorzaken.

3. Je hebt de gedetailleerde factuur, maar zonder details en/of zonder rare zaken. In dat geval heeft Hey! wat aangericht. Dan heb je hier wel de primeur.