een week geleden
Ik krijg op geen enkele manier details over mijn zogenoemd ‘verbruik buiten bundel’ en ik weiger zomaar iets te betalen als men mij niet zegt waarvoor
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
Op de website van My Hey! (https://www.heytelecom.be/nl) kan je zowel het algemeen factuur als een detail factuur raadplegen.
een week geleden
Op de website van My Hey! (https://www.heytelecom.be/nl) kan je zowel het algemeen factuur als een detail factuur raadplegen.
een week geleden
van je verbruik binnen bundel wel, Krisja maar niet van verbruik buiten bundel
dinsdag
Hallo @PatL ,
Het antwoord van Krisja is correct... Je kan je facturen direct terugvinden via je klantenzone, je zult de details zien zodra je je factuur opent.
Rizlaine
dinsdag
NEEN Rizlaine. Klopt niet. Ik zie alle details uit mijn bundel maar NIET de details buiten bundel. Dat is gewoon eennbedrag zonder specificatie hoe dat tot stand is gekomen!
woensdag
Als ik de 'gedetailleerde factuur' kies, dan krijg ik als bijlage lange bijlagen welke nummers ik gebeld en getexto'd heb, alsmede vanuit welk land. Heb jij die ook ? Er zijn drie gevallen:
1. Jij hebt die gedetailleerde lijsten niet. Dan heb je de gedetailleerde factuur niet gedownload. Kies de tweede optie ("gedetailleerde factuur")
2. Jij hebt die wel. In dat geval kan je kijken of er rare nummers of SMS-en in staan of dat jij zogezegd vanuit een raar land hebt gebeld. EU-nummers bellen vanuit de EU gaat vanuit je bundel. EU-nummers bellen vanuit België kost extra. Als je in Oostenrijk/Frankrijk op vakantie bent geweest, dan kan je per ongeluk op het Zwitserse netwerk verzeild geraken. Er zijn nog vele andere mogelijkheden om 'per ongeluk' kosten te veroorzaken.
3. Je hebt de gedetailleerde factuur, maar zonder details en/of zonder rare zaken. In dat geval heeft Hey! wat aangericht. Dan heb je hier wel de primeur.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.