dinsdag - laatst bewerkt dinsdag
We weten dat technologie snel evolueert en dat sommigen van jullie graag gebruik willen maken van de eSIM.
Misschien hebben sommigen van jullie al opgemerkt dat het mogelijk om de eSIM te activeren via een iPhone.
Echter, momenteel biedt hey! geen ondersteuning voor de eSIM. Ook al kun je de eSIM activeren, helaas kunnen we je niet helpen als je problemen ondervindt, omdat we op dit moment geen ondersteuning bieden voor de eSIM.
Als je ervoor kiest om de eSIM te activeren, houd er dan rekening mee dat we niet kunnen ingrijpen bij eventuele problemen. Daarom raad ik je aan om voorlopig een fysieke SIM te behouden als je volledige ondersteuning wilt in geval van problemen.
Bedankt voor je begrip, en aarzel niet om contact op te nemen als je vragen hebt! 😊
Rizlaine
woensdag - laatst bewerkt woensdag
Dag,
de mogelijkheid bieden en niét ondersteunen of ... hey! (Orange) die zijn zaken niet op orde heeft en krijgt.
Sinds 17.12.24 is de zogenaamde "easy switch" ( van Orange) voor 2 van mijn 3 gsm nummers nog steeds niet in orde. Over de talrijke telefoontjes naar de overigens vriendelijke helpdesk en de daarbij steeds andere weergegeven oorzaken en/of voorgestelde acties die Hey ging ondernemen wil ik het niet hebben. Vooraleer ik een bericht als dit neerpen moeten de problemen mij al ferm op de zenuwen werken. En baat het?
Excuses worden geuit én geduld wordt gevraagd, nu 2 maand lang keer op keer. Verontschuldiging dient te leiden tot inzicht, geduld tot voltooiing of oplossing. Bij hey! blijft het 'wachten op Godot'.
Onweerstaanbaar, hey! het is de eenvoud zelve, switch eenvoudig : hoe geloofwaardig klinkt het bedrijf hey! (Orange) en het management of de leiding?
Tot op de dag vandaag zijn we nog wachtende op een afhandeling. Heb ik een andere keuze dan de zaken maar op zijn beloop te laten gaan, hey! biedt immers volledige ondersteuning, toch?
Ook bedankt voor je begrip;
mvg, Luc
3 uur geleden
Is er zicht op de implementatie timeline van eSIM? Zijn er plannen?
Bedankt!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.