Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitenlands nummer kennis

Kelly
Stapper

Eergisteren werd ik door een nummer uit Amsterdam gebeld. Ik durfde niet op te nemen, want "dat zal wel wat gaan kosten". Bleek dat iemand te zijn waar ik binnenkort mee ga samenwerken, dus er was geen andere optie dan op te nemen. Gevolg: ik wist niet hoeveel me dit ging kosten. Dan kan je achteraf wel in je app gaan kijken bij je verbruik, maar zou dit niet handiger kunnen voor de klant? Bijvoorbeeld meteen je vraag stellen in die app, een waarschuwing als je zo'n telefoontje binnenkrijgt,...? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Daar zijn voor jou normaal geen kosten aan verbonden. De beller betaald de kosten om van Nederland naar België te bellen. Enkel als je zou terug bellen betaal je daar 0.2299 € per minuut voor bij hey.

 UitgaandInkomend
Oproepen0,2299 €/minutenGratis

https://www.heytelecom.be/nl/roaming (hier kan je ook opzoeken wat bellen vanuit belgië naar het buitenland kost.)

Greetz Cyberbug

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Daar zijn voor jou normaal geen kosten aan verbonden. De beller betaald de kosten om van Nederland naar België te bellen. Enkel als je zou terug bellen betaal je daar 0.2299 € per minuut voor bij hey.

 UitgaandInkomend
Oproepen0,2299 €/minutenGratis

https://www.heytelecom.be/nl/roaming (hier kan je ook opzoeken wat bellen vanuit belgië naar het buitenland kost.)

Greetz Cyberbug

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kelly , @cyberbug heeft gelijk 🙂

Als je in Europa bent, betaal je niet voor een inkomend telefoontje

Rizlaine

Is bellen naar Nederland dan betalend? Dit is toch binnen de EU?

 

Hallo @billyturf ,

Als je in België bent en naar Nederland belt, moet je betalen.

Hier is een artikel met de verklaring 🙂

Rizlaine