op 19-12-2022 12h58 - laatst bewerkt op 22-02-2024 13h43 door Rizlaine
Beste
Ik ben al een week klant bij jullie maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Mijn bereik werkt wel (sms'en, telefoons), en het icoontje van 4G komt er op, maar er staat telkens 'geen verbinding' als ik iets van internet open.
Ik probeer al een week contact op te nemen met de klantenservice, maar moet telkens een uur wachten op een antwoord. Als er dan een antwoord komt ben ik er niets mee, ik weet dus niet of jullie het probleem al onderzocht hebben.
Een directe klantenservice, telefonisch of meerdere mensen die online staan, is wel noodzakelijk.
Nu heb ik het gevoel dat jullie niets met de klachten doen.
Hopelijk zien jullie via hier wel mijn probleem en kan ik zo een antwoord krijgen.
In dat geval, alvast bedankt.
Groeten
Lola
op 30-12-2022 11h53
Hallo @Lola-Lolita,
Sorry om dit te lezen, heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Sorry voor mijn late antwoord 😞
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.