op 10-10-2024 12h51
Dag allemaal,
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Hey. De app werkt nog steeds niet helemaal, maar ik ben nog niet in het zak gezet.
Helaas... de eerste Proximus-achtige frats heeft zich aangediend.
Ik kreeg afgelopen week ineens een SMS "hey! 0 Oeps: je hebt een openstaand bedrag van 11 euro. Vermijd 10 euro voor een volgende herinnering."
Dat is heel vreemd, want ik heb al sinds 9 maanden een domiciliëring.
En zie daar: in de app was die ineens verdwenen !
Gelukkig kon ik meteen betalen via Payconiq én de domiciliëring weer herstellen. Maar ik was hier niet zo blij mee.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-10-2024 10h26
Ik heb het zelf kunnen fixen met de app, maar het is wel belangrijk, dat de Community weet, dat dit kan gebeuren.
op 10-10-2024 15h10
Dag @Dixit ,
Het spijt me voor de situatie waarin je je bevond. Je kan in zulke situaties direct contact opnemen met de klantendienst via sociale media of de chatbot; zij kunnen nagaan wat er is gebeurd.
Groetjes
Yousra🌻
op 11-10-2024 10h26
Ik heb het zelf kunnen fixen met de app, maar het is wel belangrijk, dat de Community weet, dat dit kan gebeuren.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.