Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerknaam "broadcom"

bmol
Beginnend Wegliefhebber

Sinds dit weekend is mijn normaal netwerk niet meer beschikbaar; Ik zie nu enkel netwerken "broadcom" en "Gues-Orange-...".

Het netwerk "Orange-..." waarmee ik normaal verbind is dus verdwenen.

Ik heb modem reeds herstart, maar zonder resultaat.

Hoe krijg ik dit opgelost?

3 ANTWOORDEN 3

kerremelk
Bewezen Wegliefhebber

Vraagje... Heb je zelf een broadcom router met wifi in huis staan? (Voor een PC netwerk, bvb)

bmol
Beginnend Wegliefhebber

Enkel die modem van Hey/Orange. Verder geen router staan.

Issue met netwerknamen is wel opgelost na reset van de modem (knopje achteraan >20sec indrukken met tandenstoker en dan wachten tot modem terug tot leven komt).

Nu wel een nieuw probleem: Alle toestellen in huis verbinden zonder problemen behalve 1pc. Die verbind wel met "Orange-XXX" maar heeft geen internet.

kerremelk
Bewezen Wegliefhebber

Hallo... Is dat een draadloze verbinding? Is dat windows? Indien Windows, heb je probleemoplosser reeds geprobeerd? (icoontje netwerk/internettoegang in taakbalk). Indien dit draadloos is heb je paswoord nodig, of doe je het door de PWS knop op router in te (laten) drukken en dan direct probeert internet toegang te krijgen (mogelijks met probleemoplosser) Als je het paswoord kent moet je ZEER goed letten op toetsenbord instellingen want azerty wordt weleens QWERTY net als je het niet wilt.

Als je een waslijstje netwerken in de PC tegenkomt kan die PC al eens het verkeerde proberen... En een cleanup van dat waslijstje is niet zo eenvoudig uit te leggen.