Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting internet

Pieter
Aspirant Wegliefhebber

Beste,

Wij vroegen een nieuwe aansluiting voor internet aan bij Hey. De installatiekosten zijn gratis. Zit het aansluiten van de coaxkabel op het bakje buiten aan de gevel hier mee in? (Kabel zelf is nieuw getrokken, lang genoeg, moet enkel nog een juiste fiche tussen)

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groeten,

Pieter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Tim
De Influencer
De Influencer

Dag Pieter,

Als het enkel gaat om een kabel te connecteren zonder de kabel nog te moeten doortrekken hoef je daarvoor niet te betalen. In andere gevallen zal een offerte worden opgesteld. 

Hier vind je meer info: https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/mijn-internetdienst/installatie/wat-doet-de-technicus-t...

Groeten,

Tim

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6

Tim
De Influencer
De Influencer

Dag Pieter,

Als het enkel gaat om een kabel te connecteren zonder de kabel nog te moeten doortrekken hoef je daarvoor niet te betalen. In andere gevallen zal een offerte worden opgesteld. 

Hier vind je meer info: https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/mijn-internetdienst/installatie/wat-doet-de-technicus-t...

Groeten,

Tim

Pieter
Aspirant Wegliefhebber

Oke, Hartelijk bedankt!

Groeten, Pieter

Pieter
Aspirant Wegliefhebber

Beste,

Vandaag kwam de technieker om de modem te plaatsen. Alles werd geplaatst en aangesloten maar de technieker gaf aan dat er vanuit telenet iets geblokkeerd werd waardoor hij geen connectie kon maken? (Voor zover ik het goed begrepen heb, het was in het Frans te doen)

De technieker gaf aan dat Orange mij vandaag nog telefonisch ging contacteren om de connectie in orde te brengen, echter hebben wij nog geen telefoon mogen ontvangen.

Aangezien we zelf geen telefoonnummer of email hebben plaats ik het hier maar op het forum...

Kunnen jullie dit bekijken? Wij zitten namelijk met huurders die graag internet zouden willen en van thuis uit moeten kunnen werken...

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groeten, Pieter

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Pieter ,

Bedankt voor je bericht, voor deze vraag kun je ons best bereiken via chat, instagram of facebook. Onze klantendienst kan dan je bestand inzien en je zo goed mogelijk helpen 🙂

Op het forum kunnen we alleen algemene antwoorden geven...

Rizlaine

Filip
Beginnend Wegliefhebber

Is het een tv kabel of een telefoonkabel?

Pieter
Aspirant Wegliefhebber

Dag Filip,

Het ging over het internet (coax).

Ondertussen lijkt het in orde, al hebben we geen verdere melding meer gekregen.

Groeten ,

Pieter