21 dagen3 aanvragen6 sitebugsOngekend aantal vruchteloze pogingen tot site chat, die elke keer gecrashed is2 iteraties over twitter met een responsetijd van een week1 vruchtbaar en 6 vruchteloze telefoontjes met Orange support5 telefoontjes met Hey1 ...
Of jullie chatsupport integreren met WhatsApp, zoals dat bij Telenet het geval is, zou al een wereld van verschil maken om een aanvaardbare online only support ervaring te krijgen.
Alle begrip dat externe factoren en een ongelukkige samenloop van omstandigheden geleid hebben tot deze overload. Eveneens dat online support de manier is om de kosten te drukken.Naar de toekomst toe zou het wel fijn zijn om een online issue tracker ...
Gezien ik ondertussen ook al 2 keer mijn chat window context verloren ben en support duidelijk overbelast is, ben ik dan maar weer zelf gaan zoeken.Ik stel vast dat jullie sites best veel bugs hebben. Maar met wat API inspection ben ik erin geslaagd ...
Nummeroverdracht is deze morgen gebeurt, ik ben bereikbaar en heb mobiele data. Dus op dat vlak is alles OK.Alleen, kan ik geen myhey account aanmaken met dat +label mail adres.Ik kan er wel eentje aanmaken door het +label weg te laten, maar dan ben ...