Waarom kan ik als bestaande klant niet gebruik maken van de promo Hey 20gb voor 10 euro ipv. 15 euro. Moet ik nu echt eerst naar een andere provider gaan. Of kan iemand dit voor mij regelen? Chat f...
Beste sinds enkele weken heb ik last van tv beeld dat stopt, alles geprobeerd met orange, men Devolo weggenomen, men repeater weggenomen, als laatste heb ik nu mijn tv bekabeld, deze is nu rechtstre...
Beste, Een tijdje geleden ben ik van mijn 2Gb naar een 20Gb abonnement overgestapt (waarbij de -5 EUR levenslange promotie actief was). Echter in mijn profiel staat er een `Promo 24 maanden` van -5...
Ik had gisteren beslist om van base naar hey te gaan. En ik krijg opeens een mail van:
Bedankt voor je bestelling van een hey!-abonnement. Helaas kunnen we momenteel niet overgaan tot de overdra...
Hey, Ik heb ongeveer acht jaar geleden een tempo Giga prepaidkaart gekocht bij Orange, ik heb die eigenlijk altijd meer gebruikt om online te kunnen zijn, en niet om te bellen, waardoor er op deze k...
Hoe kan ik helpdesk/klantendienst contacteren ? Ik vind geen telefoonnummer in myHey lijkt de chatfunctie niets te doen (geen link in de chat-button). Moet ik echt naar de ombudsdienst stappen?
Onb...
Dag allen, Ik weet niet of iemand het hier al eerder heeft meegemaakt, maar ik ben dus recent overgeschakeld van Orange naar hey! Men zou mijn internet 4/01 vanop afstand hebben overgeschakeld...