Verbruik buiten de bundel terwijl ik niet alles opgebruikt heb
Ik heb mijn factuur gekregen. Hier staat er voor 12 euro verbruik buiten bundel. Maar ik heb niet alle data opgebruikt volgens de factuur. Hoe kan dit?
Ik heb mijn factuur gekregen. Hier staat er voor 12 euro verbruik buiten bundel. Maar ik heb niet alle data opgebruikt volgens de factuur. Hoe kan dit?
Activeren van de simkaart werkt niet. Er komt telkens op dat de gegevens niet correct zijn met de vraag om deze opnieuw na te kijken. De gegevens zijn wel degelijk correct. Er is iets misgelopen bij jullie intern. Krijg geen antwoord via chatfunctie ...
Hallo forum,Iemand een idee of ik zelf een tijdelijk opgeschort nummer kan activeren?Donderdag werd mijn nummer tijdelijk opgeschort omdat mijn sim werd geactiveerd terwijl ik deze niet had. Heel vreemd. Alle belwaarde bij mijn provider weg, maar ok....
Ik probeer al 3 dagen de klantendienst te bereiken omdat mijn Simkaart volgens BPost werd geleverd, maar helaas is dat niet het geval. Ik krijg geen antwoord via de chat. Ondertussen heeft Hey wel mijn nieuwe simkaart geactiveerd en mijn oude geblokk...
Beste,Gaan jullie met hey!,Ook een 5 G abonnement aanbieden voor de gsm gelijk mobile viking en andere concurrenten dat doen?En zoja wanneer zou dat zijn?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.