Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

identiteitskaart is niet geldig?

dendovit
Beginnend Wegliefhebber

Hey Hey!

Ik wou een vriendin gebruik laten maken van de nieuwe ledenactie van de eerste maand voor 1 EUR. We vulden alle gegevens in, ze beschikt als buitenlandse over een Belgisch eid maar van een speciaal type (E+ Kaart). Haar kaartnr bestaat uit een letter gevolgd door 9 cijfers.

Helemaal op het einde na alles te hebben ingevuld krijgen we de foutmelding:

• Je identiteitskaart of nationaalregister is niet geldig

Het is nochthans wel geldig. Wat kunnen we nu doen om toch te registreren?

5 ANTWOORDEN 5

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @dendovit ,

Kun je me het nummer in een privebericht sturen? Ik vraag het aan het team hey! 🙂

Rizlaine

Ik krijg hetzelfde bericht.  Kan zijn omdat ik mijn identiteitskaart verloren ben en heb laten blokkeren bij de politie, en daardoor het kaartnummer inactief is.  Is er een mogelijkheid om een simkaart aan te vragen zonder id-kaartnummer?  Het is de eerste keer dat een telecomoperator zowel mijn rijksregisternummer als mijn id-kaartnummer vraagt.  Ik wou van de gelegenheid gebruikmaken (mijn telefoon is ook verloren) om een nieuwe simkaart aan te vragen, maar als ik eerst moet wachten op de afhandeling van mijn fysieke id-kaart, vraag ik liever een nieuwe simkaart bij mijn oude operator aan.

Je zal echt wel een nieuwe fysiek ID kaart nodig hebben. Dat zal zo zijn bij elke provider waar je een nieuw abonnement wilt afsluiten.

ik heb zelfde probleem willen jullie mij helpen aub

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Atak07 ,

Heb je een probleem met je identiteitskaart?

Rizlaine