op 05-05-2023 21h29
Hey Hey!
Ik wou een vriendin gebruik laten maken van de nieuwe ledenactie van de eerste maand voor 1 EUR. We vulden alle gegevens in, ze beschikt als buitenlandse over een Belgisch eid maar van een speciaal type (E+ Kaart). Haar kaartnr bestaat uit een letter gevolgd door 9 cijfers.
Helemaal op het einde na alles te hebben ingevuld krijgen we de foutmelding:
Het is nochthans wel geldig. Wat kunnen we nu doen om toch te registreren?
op 08-05-2023 11h41
Hallo @dendovit ,
Kun je me het nummer in een privebericht sturen? Ik vraag het aan het team hey! 🙂
Rizlaine
18-05-2024 0h36 - bewerkt 18-05-2024 0h41
Ik krijg hetzelfde bericht. Kan zijn omdat ik mijn identiteitskaart verloren ben en heb laten blokkeren bij de politie, en daardoor het kaartnummer inactief is. Is er een mogelijkheid om een simkaart aan te vragen zonder id-kaartnummer? Het is de eerste keer dat een telecomoperator zowel mijn rijksregisternummer als mijn id-kaartnummer vraagt. Ik wou van de gelegenheid gebruikmaken (mijn telefoon is ook verloren) om een nieuwe simkaart aan te vragen, maar als ik eerst moet wachten op de afhandeling van mijn fysieke id-kaart, vraag ik liever een nieuwe simkaart bij mijn oude operator aan.
op 22-05-2024 17h16
Je zal echt wel een nieuwe fysiek ID kaart nodig hebben. Dat zal zo zijn bij elke provider waar je een nieuw abonnement wilt afsluiten.
op 28-08-2024 17h48
ik heb zelfde probleem willen jullie mij helpen aub
op 05-09-2024 10h34
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.