op 22-11-2024 15h05
Hoe kan ik een WiFi booster aanvragen bij Hey! ? Dit zou mogelijk moeten zijn, aangezien een WiFi booster vermeld wordt op de pagina 'welke kosten worden aangerekend': https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/mijn-internetdienst/kosten/welke-kosten-worden-rekening...
Onder de FAQs over 'Mijn internetdienst' zie ik echter niets staan over (de mogelijkheid om) deze aan te vragen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
een maand geleden
Hey,
Ik denk eerlijkgezegd niet dat hey! dit naadloos aanbiedt, dit is namelijk iets dan Orange aanbiedt, en een hey! medewerker heeft overgenomen van de infofiches van Orange. Je kan het navragen via de chat of via het tel. nr van hey!: +32 0 800 855 19.
Wist je dat eigen access points de voordeligste en beste keuze is? Je moet deze dan niet inleveren, geen huur voor betalen, en je WiFi naam & wachtwoord blijven hetzelfde als je van internetprovider verandert.
VossyGamer
een maand geleden
Hey,
Ik denk eerlijkgezegd niet dat hey! dit naadloos aanbiedt, dit is namelijk iets dan Orange aanbiedt, en een hey! medewerker heeft overgenomen van de infofiches van Orange. Je kan het navragen via de chat of via het tel. nr van hey!: +32 0 800 855 19.
Wist je dat eigen access points de voordeligste en beste keuze is? Je moet deze dan niet inleveren, geen huur voor betalen, en je WiFi naam & wachtwoord blijven hetzelfde als je van internetprovider verandert.
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.