Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thread rond visual voicemail verdwenen?

beuntje
Aspirant Wegliefhebber

Zou het kunnen dat het ideeën-gedeelte van het forum verdwenen is, en daarmee ook de thread rond visual voicemail?

Kunnen we een nieuwe update krijgt ivm timing implementatie van deze feature?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @beuntje , de co-creatiepagina is voorlopig verborgen, maar ik heb al jullie ideeën bewaard.
Ik zal binnenkort een nieuwe post maken om uit te leggen wat er nieuw is 😉
Sorry, ik heb nog steeds geen datum voor de visuele voicemail...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6

Converted
Bewezen Wegliefhebber

@beuntje idd, als ik de bladwijzer opzoek krijg ik een toegang geweigerd. Hebben ze weer vakkundig de klanten de mond gesnoerd. Klantendienst en marketing is pure arrogantie... 1 ding weet ik wel. Digi wordt gelanceerd ben ik weg! Wat een stel prutsers bij hey!

 

@Rizlaine Ja, een update is nu wel wenselijk... Wacht, weeral weten ze het niet. En dit al sinds eind 2022. Idem voor eSIM.

beuntje
Aspirant Wegliefhebber

@Converted Ik snap wat je zegt, maar ik betwijfel of DIGI gaat lanceren met features zoals visual voicemail, esim en misschien zelfs VoWiFi. Blijkt toch altijd een heel gedoe voor een provider om dat te implementeren 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @beuntje , de co-creatiepagina is voorlopig verborgen, maar ik heb al jullie ideeën bewaard.
Ik zal binnenkort een nieuwe post maken om uit te leggen wat er nieuw is 😉
Sorry, ik heb nog steeds geen datum voor de visuele voicemail...

Converted
Bewezen Wegliefhebber

Hangt af van het achterliggende netwerk dat wordt gebruikt. Bij Orange is dit transatel dacht ik.

Proximus hun mvno’s, Vowifi en 4G bellen werkt perfect. Visual Voicemail idem! Enkel eSim niet (zoals bij Yoin). Maar dan weer wel bij MV. Het kan dus wel…

beuntje
Aspirant Wegliefhebber

Welke Proximus MVNO’s hebben visual voicemail? Ik dacht nog geen enkel, zelfs Proximus zelf heeft het nog niet. Pas dit jaar is Mobile Vikings met de uitrol begonnen, Android normaal reeds beschikbaar, iOS pas dit najaar. Proximus zelf is dan gevolgd met de belofte dat ze het ergens dit jaar willen uitrollen…

Converted
Bewezen Wegliefhebber

Scarlet, Mobile Vikings, Yoin. Anderen ben ik niet zeker van. Wel enkel android (geen samsung) en iOS vanaf versie 18 (eind september dus)