op 23-08-2023 13h50
Hallo
Ik heb mijn nieuwe simkaart bij jullie een week geleden aangevraagd. Jullie site zegt dat die binnen de 48 uur in de brievenbus zou zitten maar tot nu toe nog steeds niks. Ik heb al aan de chatbot en op facebook dit probleem proberen aankaarten, maar niks werkt. De chatbot zegt dat het gesprek zal doorgegeven worden, maar al drie verschillende keren op verschillende dagen is daar juist niks van aan.
Mijn abonnement van mijn vorige provider verloopt binnenkort. Kan iemand helpen aub
Groeten
op 23-08-2023 17h15
Hallo @3lin3 ,
Heb je een antwoord op Facebook ontvangen? Wanneer heb je een bericht gestuurd?
Rizlaine
op 10-10-2024 12h07
Hallo
Ik heb hetzelfde voor. Vijf dagen geleden besteld en nog steeds geen simkaart ontvangen. Kan u helpen?
op 31-08-2023 18h24
Ik heb hetzelfde voor. In de chat kreeg ik ook geen deftig antwoord.
Zie transcript van met de chatbot
mvg
rony
op 31-08-2023 18h30
Hetzelfde bij mij op op 24/8 een mail gekregen dat simkaart wordt opgestuurd.
Op 26/8 nieuwe bestelling geplaatst. OOk mail gekregen maar geen sim kaart Nu 31/08 nog steeds niks ontvangen.
Vandaag in chat geen support gekregen
mvg
Rony
op 05-09-2023 13h39
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.