08-12-2023 10h45 - bewerkt 08-12-2023 11h15
Beste,
Heb op 24/11 twee simkaarten besteld.
Nr 1 -> Na meerdere bevestigingsmails was hij enkele dagen later netjes in de post. Deze is sinds vandaag nu ook geactiveerd.
Nr 2 -> 1x bevestiging van de order, daarna geen bevestiging dat hij opgestuurd werd. Wacht nog steeds.
Gisteren heb ik 6uur in de chat gezeten, hopend dat iemand me te woord ging staan. Helaas.
Vandaag zit ik er ook alweer een uur in. Ik hoop snel een oplossing te vinden, want momenteel heb ik een onbruikbaar nr. Graag zou ik voor nr2 een e-sim krijgen.
mvg
AndyV
op 08-12-2023 16h32
Hallo @AndyV ,
Kun je contact met ons opnemen op Facebook of Instagram? Op dit moment bieden we de Esim nog niet aan, maar dat zullen we in de toekomst wel doen 😉
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.