Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming kosten €60 op nog geen minuut??

Sylvia
Stapper

Ik probeer al meer dan een week de klantendienst per chat te bereiken.  Uren en uren… maar geen respons.  Mijn dochter ging onlangs op vakantie.  Ze krijgt een bericht binnen dat ze in het buitenland surft ‘s nachts om 2u09, terwijl ze ligt te slapen.  Ook om 2u09 krijgt ze plots bericht dat haar surflimiet van €60 opgebruikt is???

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Vervelend. Maar dit gebeurt vaak wanneer je roamet op een niet EU netwerk. Dit kan eenerzijds het geval zijn wanneer je aan de grens zit van een niet EU land, of wanneer je anderzijds door bv. Zwitserland (= niet EU) rijdt als je bv. op reis bent naar Oostenrijk (= wel EU). 

Ik vrees dat de helpdesk hier niet veel aan kan doen. Wel kan je in de toekomst dit voorkomen, door bij netwerkselectie "Automatisch" uit te zetten, en manueel te kiezen voor een EU (Europese Unie) netwerk. Zo kan je nooit deze kosten oplopen, want je gebruikt immers het inbegrepen volume van je abonnement.

Op je eerstvolgende aanrekening zal je kunnen zien of het al dan niet roaming op een niet EU netwerk betreft.

VossyGamer

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Vervelend. Maar dit gebeurt vaak wanneer je roamet op een niet EU netwerk. Dit kan eenerzijds het geval zijn wanneer je aan de grens zit van een niet EU land, of wanneer je anderzijds door bv. Zwitserland (= niet EU) rijdt als je bv. op reis bent naar Oostenrijk (= wel EU). 

Ik vrees dat de helpdesk hier niet veel aan kan doen. Wel kan je in de toekomst dit voorkomen, door bij netwerkselectie "Automatisch" uit te zetten, en manueel te kiezen voor een EU (Europese Unie) netwerk. Zo kan je nooit deze kosten oplopen, want je gebruikt immers het inbegrepen volume van je abonnement.

Op je eerstvolgende aanrekening zal je kunnen zien of het al dan niet roaming op een niet EU netwerk betreft.

VossyGamer