31-01-2024 18h50 - bewerkt 31-01-2024 21h09
Beste, ik zou vandaag overgeschakeld worden van orange naar hey. Internet werd deze ochtend om 9u15 afgesloten, maar is sindsdien nog niet terug opgestart.
Via jullie chat kreeg ik na 8u (!) proberen eindelijk iemand te pakken:
Aaron van de helpdesk schreef dan dit:
------
Het lijkt er op dat het ergens is misgelopen tijdens het proces in het systeem. Deze ochtend heeft één van mijn collega's hier nog mee bezig geweest. Spijtig genoeg konden we zelf het nodige niet doen van hier uit en hebben we een externe partner erbij moeten betrekken. Hij zou een ticket opgemaakt hebben om de nodige stappen te ondernemen maar het grote nadeel is dat dit 3 werkdagen zou kunnen duren. Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor je heb -Aaron
-------
Nadien kreeg ikgeen reactie meer op mijn vragen. 3 dagen zonder internet kan toch absoluut niet. Kan hier niet iets aan gedaan worden. Ik werk van thuis. Graag a.u.b. snel respons.
op 05-02-2024 13h52
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.