2 weken geleden
Hallo
Jullie telefoonlijn stuurt me naar dit forum om een klacht in te dienen over de dienstverlening bij Hey!.
Overstap aangevraagd op 10/01/2025, sindsdien geen klant meer bij de vorige operator, maar ook geen klant bij Hey!, "er is een probleem met de activatie".
De telefoonlijn/social media... geven telkens aan "je probleem is doorgegeven aan de achterliggende technische dienst", ze gaan je contacteren. Afhankelijk van de dame of heer aan de telefoon is de termijn waarbinnen ik gecontacteerd ga worden: 24u, 48u of werkdagen. Wel ik heb al deze termijnen al meermaals doorlopen, zonder enige hulp?
Wanneer gaan jullie het "achterliggende probleem bij activatie" oplossen?
Graag spoedig reactie.
Alvast bedankt!
gisteren
Hallo @dvtric ,
Eerst en vooral, mijn excuses voor de late reactie. Ik begrijp dat deze situatie erg frustrerend voor je is. 😞
Heeft de klantendienst je intussen kunnen helpen?
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.