op 26-07-2023 16h21
Hallo forum,
Iemand een idee of ik zelf een tijdelijk opgeschort nummer kan activeren?
Donderdag werd mijn nummer tijdelijk opgeschort omdat mijn sim werd geactiveerd terwijl ik deze niet had. Heel vreemd. Alle belwaarde bij mijn provider weg, maar ok. Geen probleem. Maandag nieuwe sim ontvangen maar de klantendienst ging het nakijken maar kreeg geen telefoontje of email om een alternatief nummer. Heb telkens telnr en simkaartnummer doorgegeven. Telkens gingen ze het nakijken maar krijg geen antwoord terug.
Als ik de telnr , email en simkaartnr activeer krijg ik de melding dat dit niet kan.
Iemand een idee?
op 26-07-2023 17h14
Hallo @Jones ,
Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via Facebook of Instagram. Je zaak wordt dan doorgestuurd naar de experts en er wordt een oplossing gevonden 🙂
Rizlaine
op 26-07-2023 18h46
Dat hoor ik al sinds maandag helaas. Volgens mij wordt de zaak niet doorgespeeld. Ik krijg ook telkens een andere medewerker (3 verschillende na elkaar) waar telkens naar gekeken moet worden. Moet ik anders terug een nieuwe sim aanvragen? De 3de in 2 weken dan...
op 22-08-2023 11h31
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.