op 20-12-2023 14h59
Mijn gsmnummer werd op 25 november geactiveerd (ik heb 22 november ingetekend). Maar ik kreeg nu al een factuur voor de periode van 11 november tot 10 december. Met andere woorden wordt ik voor 2 weken te veel gefactureerd. Heel bizar.
Ook geen eenmalig iets, want bij 2 van mijn vrienden die op mijn aanraden op de zelfde dag een abbonement hebben afgesloten, is het net hetzelfde. Ook zij hebben beide een factuur die 2 weken vroeger al start.
op 20-12-2023 17h53
Hallo @aarrnnoo ,
Kun je me deze voorbeelden privé sturen, zodat ik ze met het team kan bespreken?
Voor een analyse van je factuur kun je contact met ons opnemen via chat of sociale media.
Je moet ook weten dat prorata wordt aangeboden 🙂
Rizlaine
op 26-12-2023 13h25
Een tijdje geleden gedaan. Al vind ik het bericht wel niet terug op de website, dus geen idee of het gelukt is.
op 21-12-2023 13h18
Ik heb dezelfde probleem, er is geen prorata op de factuur toegepast.
22-12-2023 12h34 - bewerkt 22-12-2023 12h34
Hallo @Jurisco ,
Dat is vreemd, kun je contact met ons opnemen via chat of sociale media? Dan kunnen we je factuur analyseren en corrigeren.
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.