Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan adres niet wijzigen via de app

lesleyxyz
Aspirant Wegliefhebber

Beste,

Ik zou graag mijn facturatieadres wijzigen van mijn account.
Als ik dit via de app of online klantenzone probeer te doen krijg ik deze foutcode:

Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren

(Voor het development team: de API geeft een 404)

De klantendienst kan ik ook niet bereiken via Messenger of de online chat (terwijl die van 8 tot 22 bereikbaar claimt te zijn). Natuurlijk ga ik mijn nieuwe adresgevens niet doorgeven via het forum.

Kind regards,

Lesley

6 ANTWOORDEN 6

lesleyxyz
Aspirant Wegliefhebber

Messenger support heeft ondertussen gereageerd, maar denk dat deze post nog steeds toepasbaar is met het probleem van de App.

Dag @lesleyxyz , 

Heeft de klantendienst je kunnen helpen?

Groetjes, 

YousraB 😊

lesleyxyz
Aspirant Wegliefhebber

Jaa bedankt! Mijn adres is gewijzigd.

Maar deze post leek me nog steeds relevant omdat dit een probleem met de app lijkt te zijn?

PLBEUSELI
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik kan mijn adres niet online wijzigen in mijn profiel en kan ook niemand van de klantendienst bereiken via chat. Ik probeer al sinds 10u39 door iemand verder te worden geholpen... 

lesleyxyz
Aspirant Wegliefhebber

Bij mij antwoorde de klantendienst van de website ook niet, maar wél die van op Facebook Messenger.

Krisja
Bewezen Wegliefhebber

Heb je een domiciliering, dan lijkt het me logisch dat je dat adres niet kan veranderen zonder kopie van je identiteitskaart.