op 01-10-2024 12h03
Beste,
Ik zou graag mijn facturatieadres wijzigen van mijn account.
Als ik dit via de app of online klantenzone probeer te doen krijg ik deze foutcode:
Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren
(Voor het development team: de API geeft een 404)
De klantendienst kan ik ook niet bereiken via Messenger of de online chat (terwijl die van 8 tot 22 bereikbaar claimt te zijn). Natuurlijk ga ik mijn nieuwe adresgevens niet doorgeven via het forum.
Kind regards,
Lesley
op 01-10-2024 13h17
Messenger support heeft ondertussen gereageerd, maar denk dat deze post nog steeds toepasbaar is met het probleem van de App.
op 01-10-2024 17h18
op 01-10-2024 17h20
Jaa bedankt! Mijn adres is gewijzigd.
Maar deze post leek me nog steeds relevant omdat dit een probleem met de app lijkt te zijn?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.