Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data gebruik in het buitenland (EU)

YvesD_LA
Aspirant Wegliefhebber

Is er een limiet aan het aantal GB dat je kan gebruiken binnen de EU (niet België) en zo ja wat is de kost als je buiten die limiet gaat?

7 ANTWOORDEN 7

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @YvesD_LA ,

Er is geen limiet ! Je kan jouw abonnement in Europa zoals in België gebruiken 😉

Je betaalt geen roaming !

 

tjorim
Aspirant Wegliefhebber

Je bestaande datavolume van je abonnement 1/10/40 GB (of meer vanaf 3 maanden klant) wordt gewoon gebruikt.

Het is trouwens niet in heel Europa zoals @Rizlaine zegt, maar enkel in de Europese Unie en Groot-Brittannië (dus niet in Zwitserland, Andorra en Monaco)!

 

tonylag
Beginnend Wegliefhebber

hallo,

 

ben je al klant?

zo ja, ben je tevreden?

mvg Tony

Yvette
Stapper

Dit is duidelijk achterhaald. Ik stel nu plots vast dat de data roaming in het buitenland beperkt werd tot 25 GB. En dit zonder enige verwittiging.

Fherrebout
Bewezen Wegliefhebber

Ik dacht 40 GB in België en daar bovenop 25 GB elders in de Europese Unie.. ?  Klopt dit? 

Hallo @Fherrebout ,

Ik zie dat je geen antwoord hebt gekregen. Dat is 40GB in totaal. 

Je kan 25GB van die 40GB in Europa gebruiken. Hier de link voor meer informatie.

Aarzel niet als je andere vragen hebt !

Rizlaine

morectus
Aspirant Wegliefhebber

Wat ik niet goed begrijp is waarom je maar 25Gb krijgt voor te gebruiken in de europese unie buiten belgië?

Waarom kan dit niet gewoon hetzelfde zijn als standaard in je abbonnement zit?

Mensen die meer als 25Gb hebben zijn ondertussen 2 van de 3 abbonementen.

Daardoor zijn deze in mijn ogen benadeeld tegenover het goedkoopste abbonement dat wel alle data zowel in de eu als belgië kan gebruiken.