Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blue Monday promo

Tim
De Influencer
De Influencer

Hey!

Ik ben Tim, zoals je misschien nog wel weet. 😊 We vonden bij hey! dat het een goed idee is om de winterblues tegen te gaan met een tijdelijke aanbieding. Het is koud, het duurt nog lang tot het vakantie is en niet onbelangrijk: alle prijzen gaan omhoog. Bij hey! hebben we besloten de prijzen niet te verhogen en zelfs om ze tijdelijk te verlagen.

Profiteer van onze 24 maanden promotie, waarmee je tot 5€ p/maand korting krijgt op jouw gsm-abonnement. Maar wees er snel bij, want je hebt t/m 31 januari om ervan te profiteren!

Het beste moment om te switchen is nu!

Tim

14 ANTWOORDEN 14

StevenL
Stapper

Eerlijk is eerlijk, dit is een mooie promo! Ik heb een abonnement bij Telenet, maar voor €10/maand kan ik er hey bij nemen voor de plaatsen waar het bereik van Telenet niet top is. Maar ik heb een e-Sim nodig dan. Ik heb gezocht op de hey website en de vraag gesteld aan hey via chat, maar geen antwoord. @Tim Kan jij bevestigen of ik met een nieuw abonnement met een nieuw nummer ook een e-Sim kan aanvragen bij hey? 

Tim
De Influencer
De Influencer

Dag @StevenL, dank voor je feedback en vraag! Maar ik moet je helaas teleurstellen, want we kunnen nog geen e-Sim aanbieden... 

Zeer toffe promo, maar redelijk onbegrijpelijk. Een provider die enkel digitaal werkt, daarvan zou je toch verwachten dat een e-Sim standaard wordt aangeboden. Ik was graag klant geworden, maar ik kan geen 2 fysieke Sim kaarten in mijn iPhone kwijt. Mobile Vikings (ik neem aan jullie grootste concurrent) heeft wel e-Sim.

Tim
De Influencer
De Influencer

@StevenL We weten nog niet wanneer e-Sim komt, maar onze teams zijn ermee bezig. 

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

Kan ik ook als er ook van profiteren als ik al klant ben?

Tim
De Influencer
De Influencer

@Gaia Ja dat kan! Je kan het aanvragen via support (best via Facebook). 

PeterVL
Beginnend Wegliefhebber

Aangevraagd via Facebook. Het kan dus niet.

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

@Tim 

ik heb juist contact gehad met support ze zeggen dat voor bestaande klanten de actie niet geld.

ik heb ook de voorwaarden door gestuurd gekregen

https://www.heytelecom.be/sites/default/files/2023-01/Conditionsdelapromo24monthsNLBlueMonday.pdf

maar bedankt voor de hulp

gaia

Tim
De Influencer
De Influencer

@Gaia ik stuur je even een persoonlijk bericht. 

PeterVL
Beginnend Wegliefhebber

Dag @Tim 

Zelfde situatie hier. Kan je me contacteren?

Groetjes

Willem
Beginnend Wegliefhebber

Al reeds 1 jaar klant bij jullie, ook ik had graag ingetekend op de promo. Maar via alle kanalen geen gehoor.

Klantenservice????

Tim
De Influencer
De Influencer

@Willem ik stuur je een persoonlijk bericht

Anseric
Aspirant Wegliefhebber

Hoe verkrijg je korting of dergelijke? Ben ook al klant?

Tim
De Influencer
De Influencer

@Anseric ik stuur je een PB