op 13-12-2022 13h11
Sinds 3 maanden werkt mijn online profiel niet. Ik kan dus onmogelijk mijn verbruik opvolgen...
Een nieuw account aanmaken lukt ook niet, want nummer wordt niet herkend...
De chat helpt ook niet, want ik heb ondertussen al 2 halve dagen zitten wachten op een antwoord van een medewerker, blijkbaar is het te complex voor hun om het op te lossen en kan men niets doen.
Kan er iemand helpen om dat probleem eindelijk op te lossen?
op 16-12-2022 13h21
Heb dezelfde problemen .Kan geen account aanmaken en wacht al bijna een week op mail. Ik ben niet op facebook of twitter of omheteven wat . Dus geen klantendienst bereikbaar . Gevolg terug overstappen naar betere .
20-12-2022 10h44 - bewerkt 20-12-2022 10h49
Hallo @Zilvervisje ,
Ik neem de informatie voor je mee. Heb je contact met de klantenservice van Facebook opgenomen? Zij zullen een technisch dossier voor je aanleggen
Rizlaine
op 05-04-2023 11h49
Beste,
ik heb geen facebook account en weiger er hiervoor 1 aan te maken. dossiernummer is 61729314 en kan dat nu eindelijk eens opgelost worden?
op 05-04-2023 15h21
Hallo @Zilvervisje ,
Ja ik begrijp het, in dat geval moet je contact met ons in de chat opnemen.
Je kunt op het kleine blauwe belletje klikken 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.