Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Simkaart

Hallo, Ik heb op 7-02-2024 2 simkaarten besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Twee dagen later was mijn simkaart toegekomen maar van de 2e simkaart geen enkel spoor of bericht. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog steeds geen simkaart ontvangen....

PhilippeV door Beginnend Wegliefhebber
  • 401 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

activeren sim kaart

Beste Ik heb een sim kaart besteld en binnengekregen. Maar het kunnen niet wordt geactiveren. Mijn email is pramishaenlinan@gmail.com. Ik heb nog een andere laar sim kaart aangevraagt voor mijn ouders en beide werkt wel.     

nan door Beginnend Wegliefhebber
  • 268 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos