op 17-02-2024 14h48 - laatst bewerkt op 19-02-2024 12h13 door Rizlaine
Hallo,
Ik heb op 7-02-2024 2 simkaarten besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Twee dagen later was mijn simkaart toegekomen maar van de 2e simkaart geen enkel spoor of bericht. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog steeds geen simkaart ontvangen.
Mijn simkaart is vandaag geactiveerd. Nu probeer ik een account aan te maken om mijn saldo en zo te kunnen checken maar dit gaat helaas niet. Met de gegevens die ik dan opsla kan ik dan terug niet meer inloggen. Ik begrijp er niets meer van. De app van jullie werkt totaal niet! Via de site lukt het mij ook niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Dit was het bestelnummer van mijn vrouw haar simkaart:
Bestelnummer: ORD001398548820
Kan jij mij soms verder helpen aub?
Groetjes Philippe Vermander
op 20-02-2024 14h30
Hallo @PhilippeV ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem met de my hey app?
Heb je een nieuwe sim gevraagd?
Rizlaine
op 29-02-2024 1h54
Hallo,
Voor mijn nummer 0476222239 is alles nu in orde. Ik heb mijn vrouw haar simkaart meer dan 24 uur geleden geactiveerd maar deze werkt nog niet in de gsm. Haar andere simkaart is afgesloten dus ze kan niets meer doen nu! Graag dringend hulp! Haar telefoon nummer is 0468251001
Haar simkaart nummer is: 7360 0039 9646 0 op naam van D'Haese Mia
Alvast bedankt!
Mvg Philippe
op 28-03-2024 15h45
Hey Philippe, hiervoor kan je gerust contact met ons opnemen via de chatbot of onze social media.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.