Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart

PhilippeV
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

Ik heb op 7-02-2024 2 simkaarten besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Twee dagen later was mijn simkaart toegekomen maar van de 2e simkaart geen enkel spoor of bericht. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog steeds geen simkaart ontvangen. 

Mijn simkaart is vandaag geactiveerd. Nu probeer ik een account aan te maken om mijn saldo en zo te kunnen checken maar dit gaat helaas niet. Met de gegevens die ik dan opsla kan ik dan terug niet meer inloggen. Ik begrijp er niets meer van. De app van jullie werkt totaal niet! Via de site lukt het mij ook niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Dit was het bestelnummer van mijn vrouw haar simkaart:

Bestelnummer: ORD001398548820

 

Kan jij mij soms verder helpen aub?

Groetjes Philippe Vermander

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @PhilippeV ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem met de my hey app?

Heb je een nieuwe sim gevraagd?

Rizlaine

PhilippeV
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

Voor mijn nummer 0476222239 is alles nu in orde. Ik heb mijn vrouw haar simkaart meer dan 24 uur geleden geactiveerd maar deze werkt nog niet in de gsm. Haar andere simkaart is afgesloten dus ze kan niets meer doen nu! Graag dringend hulp! Haar telefoon nummer is 0468251001

Haar simkaart nummer is: 7360 0039 9646 0     op naam van D'Haese Mia

Alvast bedankt!

Mvg Philippe

Hey Philippe, hiervoor kan je gerust contact met ons opnemen via de chatbot of onze social media.