Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hey!

Je bent je PIN-code kwijt of je hebt hem geblokkeerd en je wil de PUK-code vinden?

Geen paniek! Ik ben hier om je te helpen 😊

Heb je je welkomstbrief nog of de kaart waar jouw SIM-kaart aan vast zat?

Als het antwoord ja is 😊, neem dat dan maar terug, je PIN- en PUK-codes staan erop.

Als het antwoord nee is, geen stress! Het hey! team heeft aan alles gedacht 😊.

We zullen jouw persoonlijke PIN-code niet kunnen vinden, maar de PUK-code blijft hetzelfde.

Hoe vind je het?

  1.          Log je in op My hey!
  2.          Kies "Mijn producten".
  3.          Klik op "Bekijk meer" en dan op "PUK-Code
  4.          Je ziet je PUK-code 😄

Weet je je PIN-code niet en is je kaart nog niet geblokkeerd?

Een kleine tip 😊, voer 3 keer een verkeerde PIN-code in en voer dan de juiste PUK-code in. Je kan dan een nieuwe PIN-code kiezen 😉.

Wees voorzichtig. Als je 10 keer een verkeerde PUK-code invoert, zal de SIM-kaart definitief geblokkeerd worden. Je zal dan om een nieuwe moeten vragen. Dat zou jammer zijn...

Wil je je PIN-code veranderen? Met hey! is het gemakkelijk.

Ik leg het uit, je codeert op je toestel: **04*OUDE PIN*NEW PIN*NEW PIN*# en je drukt op de "bel" knop.

Dit werkt niet op alle toestellen. Maar maak je geen zorgen 😊, je kan het doen via het menu van je telefoon.

Als er nog andere vragen in je opkomen of als je andere tips met de community wil delen, aarzel dan niet!

Rizlaine

Rizlaine_0-1659538617058.png

 

 

2 Opmerkingen
Kelly
Stapper

Zeer handig dat je dit ook in de app terug kan vinden. Is zoiets wat veel mensen vergeten of verliezen. 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kelly , ik denk ook 🙂