3 weken geleden
Beste Hey! liefhebbers,
Ik weet dat hey zich focust op goedkope prijzen en daarom telefonisch niet te bereiken is.
Daarom mijn voorstel:
Klantenservice bereikbaar maken via mail.
In mijn ogen heeft dit enkele voordelen.
1) De minder dringende vragen kunnen op deze manier behandeld worden.
2) Wachttijden van+-3u in de chat kunnen hiermee omlaag gehaald worden
3) Mensen weten dat hun vraag zeker is aangekomen en behandeld word. In tegenstelling tot de chat als je deze 'vroegtijdig' na een uur wachten bijvoorbeeld moet verlaten.
De reactietijd op een mail had ik vrij standaard gehouden tussen de 1 en de 3 werkdagen bijvoorbeeld.
Wat denken jullie hiervan?
3 weken geleden
Hey,
Goeie suggestie. Maar wist je dat hey! wel degelijk een telefonische klantendienst heeft?
+32 0 800 855 19
VossyGamer
3 weken geleden
Wist ik niet neen bedankt voor de info!
Dan is het contacteren toch al iets makkelijker 😉
alsnog denk ik wel dat een email een toevoeging zou kunnen zijn hoor.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.