Tijdelijk ander abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Hallo ik heb een 5 euro gsm abonnement.
Blijkbaar kan je op de 30 dagen uw abonnement aanpassen als je niet toe komt met de inbegrepen 15 GB
Als ik inlog krijg ik de melding "de smartphone en/of abonnement komen niet in aanmerking".
Iemand een oplossing?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Hey @netebuk,
Sinds wanneer ben je klant of was de laatste keer dat je je abonnement hebt veranderd? Er is inderdaad een maand 'cooldown' tussen veranderingen. En dan zie je die melding. Daarnaast kan het ook aan het feit liggen dat je ingelogd bent voor een ander telefoonnummer, probeer in dat geval het volgende:
De oorzaak:
Je kunt een abonnement alleen wijzigen via het telefoonnummer van het hey!-account waarmee je bent ingelogd in de app of via de website. Als je probeert het tariefplan van een ander nummer dan je eigen nummer te veranderen, krijg je deze melding.
De oplossing:
- Log uit van je huidige hey!-account.
- Kies voor Inloggen via sms.
- Log in met het telefoonnummer waarvoor je het abonnement wilt aanpassen.
- Nu kun je van dit ingelogde telefoonnummer het tariefplan wijzigen.
Veel mensen weten dit niet, dus bij deze deel ik dit handige weetje. Hopelijk helpt het jou verder!
VossyGamer
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
2 weken geleden
(Leuke username trouwens, lol)
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
2 weken geleden
Support liet me ook weten dat je huidig abonnement minimaal al 30 dagen actief moet zijn. Dus als je daar binnen hebt aangepast of klant bent geworden kan je het ook niet aanpassen en krijg je ook een vage error in de app.