C

Chtuolopo

Aspirant Wegliefhebber

Inscrit 

À propos de moi

Aucune bio ajoutée

Chtuolopo a gagné 3 badges (Afficher les badges)

Activités de Chtuolopo

Toutes les activités
Selected Toutes les activités

Chtuolopo
répondu à un commentaire sur la publication de
Chtuolopo

Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven. suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half uur ben je het deuntje echt wel beu. to

Incorrect, er is letterlijk een optie in het menu voor technische dienst. Heb de chat al open staan van vanochtend 9u, het is nu 13:16. Op aanraden van iemand hier in het forum ook via messenger contact opgenomen, zelfde verhaal. Via de telefoon krij

Chtuolopo
commenté sur la publication de

Hallo ik heb een 5 euro gsm abonnement.Blijkbaar kan je op de 30 dagen uw abonnement aanpassen als je niet toe komt met de inbegrepen 15 GB Als ik inlog krijg ik de melding "de smartphone en/of abonnement komen niet in aanmerking".Iemand een oplossing?

Support liet me ook weten dat je huidig abonnement minimaal al 30 dagen actief moet zijn. Dus als je daar binnen hebt aangepast of klant bent geworden kan je het ook niet aanpassen en krijg je ook een vage error in de app.

Chtuolopo
a aimé commentaire de

Hey allemaal,Ik raad iedereen aan als je over een Facebook account beschikt om via Messenger contact op te nemen met hey!. Dan moet je namelijk je venster niet laten openstaan, heb je een chat-geschiedenis, kan je eenvoudig bijlagen toevoegen, hoef j

Chtuolopo
a rejoint la communauté.

dimanche 13 avril 2025

Chtuolopo
a aimé la publication de

Dag Hey gebruikers, Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor: Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit systeem al wel bestaat intern aangezien de hey

Chtuolopo
commenté sur la publication de

Dag Hey gebruikers, Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor: Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit systeem al wel bestaat intern aangezien de hey

Inderdaad. Of optie om hen terug te laten bellen zodat je ondertussen andere dingen kan doen.afgelopen week altijd een half uur in de wacht gestaan voor technische dienst, en dan maar opgegeven

Chtuolopo
a posté une question

dimanche 13 avril 2025

Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven. suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half uur ben je het deuntje echt wel beu. to

Chtuolopo
répondu à un commentaire sur la publication de

Beste Hey Telecom,Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom.Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet. Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden volledig digitaal overgenomen zonder tussenkomst

ik ben sinds een paar dagen ook klant bij heytelecom. Ik monitor mijn internet ook en sinds de overstap is er elke dag een of meerdere uitvallen. Zelfde zoals jij beschrijft.heb jij het opgelost gekregen? Indien niet, switch ik naar base internet. Ie