donderdag
Hallo
Al een paar weken probeer ik mijn één van mijn abonnementen te wijzigen zonder success. Ik krijg geen melding maar zowieso kan ik op de "developer tools" het volgende bericht kijken:
Access to XMLHttpRequest at 'https://api.heytelecom.be/api/bff/tariffplan/v1/tariffplan?lang=nl&include=field_promotion,field_promotion_2_eshop,field__tariff_popup_details' from origin 'https://ecare.heytelecom.be' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.
donderdag
Al je nummers zijn weliswaar in te zien via 1 account via het hoofdnummer, maar als je één van de andere abonnementen wil wijzigen, moet je apart met dat nummer en via de optie "SMS" inloggen. Heb je dat gedaan ?
donderdag
Kan je dat hoofdnummer ook aanpassen naar een ander nummer?
Hier staat niet mijn nummer als hoofdnummer, maar een minder gebruikt nummer. Op zich geen probleem, maar om mijn verbruikersgegevens te checken moet ik steeds overschakelen naar mijn nummer terwijl de data van het minder gebruikte nummer altijd zichtbaar is.
donderdag
Als je met het nummer van je voorkeur hebt ingelogd, dan is er in principe position switch. De tellers op het hoofdscherm zijn dan de tellers van dat nummer.
Overigens zijn mijn hoofdtellers al weken om zeep. 367 GB deze maand. Hoop het niet...
Tellers en Hey!... wil nog wel eens apart zijn.
gisteren
"Position switch" zie ik nergens.
Inloggen met het voorkeurnummer lukt niet, ook niet met Itsme voor dat nummer. Nummer is onbekend. De enige manier om in te loggen is mijn mailadres.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.