op 26-12-2024 10h11
Hallo
Al een paar weken probeer ik mijn één van mijn abonnementen te wijzigen zonder success. Ik krijg geen melding maar zowieso kan ik op de "developer tools" het volgende bericht kijken:
Access to XMLHttpRequest at 'https://api.heytelecom.be/api/bff/tariffplan/v1/tariffplan?lang=nl&include=field_promotion,field_promotion_2_eshop,field__tariff_popup_details' from origin 'https://ecare.heytelecom.be' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.
op 26-12-2024 10h28
Al je nummers zijn weliswaar in te zien via 1 account via het hoofdnummer, maar als je één van de andere abonnementen wil wijzigen, moet je apart met dat nummer en via de optie "SMS" inloggen. Heb je dat gedaan ?
op 26-12-2024 11h51
Kan je dat hoofdnummer ook aanpassen naar een ander nummer?
Hier staat niet mijn nummer als hoofdnummer, maar een minder gebruikt nummer. Op zich geen probleem, maar om mijn verbruikersgegevens te checken moet ik steeds overschakelen naar mijn nummer terwijl de data van het minder gebruikte nummer altijd zichtbaar is.
op 26-12-2024 17h58
Als je met het nummer van je voorkeur hebt ingelogd, dan is er in principe position switch. De tellers op het hoofdscherm zijn dan de tellers van dat nummer.
Overigens zijn mijn hoofdtellers al weken om zeep. 367 GB deze maand. Hoop het niet...
Tellers en Hey!... wil nog wel eens apart zijn.
op 27-12-2024 10h23
"Position switch" zie ik nergens.
Inloggen met het voorkeurnummer lukt niet, ook niet met Itsme voor dat nummer. Nummer is onbekend. De enige manier om in te loggen is mijn mailadres.
op 29-12-2024 19h20
Opgelost via de chat. Bedankt allemaal.
op 30-12-2024 10h42
Zelfde probleem hier! Wijzigen abo formule lukt niet. Contact opgenomen via fb-messenger, moest enkele dagen wachten op antwoord, vroegen extra gegevens, doorgestuurd, intussen weer bijna week verder zonder antwoord.
Kan begrijpen dat het iets langer kan duren dan normaal, zeker met de feestdagen ertussen.
Vandaag toch maar telefonisch contact opgenomen, 30min aan telefoon gehangen waarvan zeker 20-25 minuten in de wacht gezet! Bleek dat ze telnr niet vonden in het systeem, terwijl we sinds augustus 2024 een gsmnr + internet actief hebben bij Hey! Uiteindelijk had de medewerkster 'opeens' toch het actieve telnr terug gevonden in het systeem.
Wat ik vermoed, is dat de medewerk(st)ers amper op de hoogte zijn hoe de systemen bij Hey werken, tenminste zo komt het over. Had paar keer antwoord gekregen, dat ze niks kon doen, dus daar sta je dan, bots je op een muur!
Alsof dat nog niet genoeg was, heb ik een tweede gsmnr, die ik wilde overdragen naar Hey!; aanvraag gedaan 20/12, na opnieuw lang 'wachten' aan de telefoon, zei ze het staat in behandeling, en kon ze nog niet laten weten wanneer verdere stappen zouden worden ondernomen, terwijl andere medewerkster zei, dat sim-kaart dient geactiveerd te worden volgens het systeem, maar heb nog altijd geen simkaart ontvangen! 🤔
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.