Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hele gezin overschakelen

geertv
Stapper

Wij overwegen om met het ganse gezin over te schakelen, dat zouden dan 4 abonnementen zijn: 1 gewoon en 3x met de jeugdkorting. We komen nu van Telenet.
Kan deze overschakeling, want ik las ergens dat je enkel voor het 1e nummer kan genieten van de jeugdkorting ? Dus de andere kinderen betalen de volle prijs ? Kan je als ouder het overzicht blijven behouden ?

2 ANTWOORDEN 2

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Ik dacht dat dit geen probleem was maar als ik de uitleg in dit topic letterlijk neem: Jeugdkorting-hey
Als je dan eerst jou nr overzet en daarna die van de kinderen kan je zelfs helemaal geen korting krijgen omdat jou nr het eerste was...

Ik dacht zelf dat het zo zat (Tenzij de uitleg van het vermelde topic hierboven letterlijk was)

  • Eerst jou sim over te zetten, Zodat je een klanten nr hebt. (Dit is quasi onmiddellijk dacht ik)
    als je bent ingelogd vind je dit onder, mijn profiel of op je facturen. (Bij mij begint dit nr met '1.' )
  • een 2de 3de 4de abonnement af te sluiten met jeugd korting.
    1. aangeven dat je al een bestaand mobiel nr hebt de 3 van je kinderen (hetgeen je wilt overzetten)
    2. hier aangeven: "Ik heb al een hey! account en ik voeg een nieuwe kaart toe."
    3. je klanten nr ingeven
    4. De overige gegevens van je kinderen invullen naam EID gegevens en dergelijk.

Merk op dat een abonnement met jeugdkorting wel enkel kan voor iemand tussen 18 & 26 is (kinderen jonger dan 18 kunne bij mij weten niet genieten van deze korting)
Zie dit topic: Abonnement-voor-iemand-jonger-dan-18 (op naam vd ouder betekend ook zijn EID gegevens en dus geen korting)

Ik denk dat Iemand ven Hey telecom hier best antwoord op geeft (Anders 4 aparte abonnementen denk ik)

Greetz Cyberbug

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @geertv ,

Deze korting geldt alleen voor het eerste nummer van je contract... Jeugdkorting wordt aangeboden aan alle klanten tussen 18 en 26 jaar. 

Hier is de link voor meer informatie 😊.

Je kan het verbruik volgen met Myhey!

@cyberbug Bedankt voor jouw antwoord 😊, het abonnement moet op naam van de jongere staan om ervan te profiteren.

Rizlaine