Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Simkaart niet ontvangen

Vorige week 4 abonnementen afgesloten via de promotie. Op dit ogenblik maar 3 simkaarten ontvangen. Is er iets misgegaan met de 4e kaart? Was de promo 10 euro ipv 15 euro (levenslang 5 euro korting). Ik zag op het forum ook andere mensen dit probleem hebben. Hoe krijgen we alsnog de 4e kaart met dez

Vraag

• 

Nieuwe structuur

728

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe deactiveer je je voicemail?

Goeiedag Ik zou m'n voicemail volledig willen uitschakelen, zodat niemand nog een voicemail kan achterlaten. Wegens tijdsgebrek beluister ik deze amper of nooit. Het is dan ook overbodig en zelfs contraproductief om een actieve voicemail te hebben. In de FAQ staat dit nergens toegelicht. Wie kent hi

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.1K

1

0

• activeren simkaart duurt lang

Spoiler (Markeren om te lezen) Hi Ik kom van mobile vikings. Op 2/5/24 de hey simkaart ontvangen en tussen 19u en 20u de de activatie van de sim gedaan. Op 3/5/24 om 6u30 nog steeds geen mail van jullie en nog steeds bij mobile vikings.

Vraag

• 

Activatie

2.2K

3

0

0

• chat niet bereikbaar

Hi Ik kan via Firefox of Chrome niet op de chat de knop werk niet Geprobeerd via Windows Firefox Gaat ook niet via Chrome of Firefox android

Vraag

• 

Technische vraag

577

1

0

0

• SIM kaart niet ontvangen

We zijn zojuist overgestapt naar hey telecom! met 3 telefoonnummers (tijdens de promo van 15€ 10 €/maand), maar slechts twee zijn gelukt. Eén van de bestelde SIM-kaarten is nog niet bezorgd. De chatbot geeft telkens dezelfde melding "Ga niet weg 😉, mijn collega pakt dit zodadelijk op." maar ik wach

Vraag

• 

Nieuwe structuur

957

1

0

0

• sim kaart werd naar verkeerde adres gestuurd. Geen contact via chatbot mogelijk

Hallo Ik sloot vorige week een abonnement (gsm + internet) af. Mijn SIM kaart werd echter naar het verkeerde adres gestuurd doordat er op het contract een fout leveringsadres staat. De kaart werd inmiddels door de ontvanger terug gestuurd. Om te vermijden dat de nieuwe SIM kaart opnieuw op het verke

Vraag

• 

Nieuwe structuur

376

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten