Fun

Aucune description ajoutée

• •••
(17)
vorige sim kaar al 3 dagen afgesloten, geen andere ontvangen

Dus ik sluit me aan. De volgende dag is mijn undo.be abbonnement al afgesloten en 2 dagen erna heb ik nog steeds geen sim kaart ontvangen??? Vreemde manier van werken! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon. En het is zaterdag. Dus wss ten vroegste maandag. En iets zegt me dat ik dan nog steeds geen s

Question

46

4

Herinnering over de gebruikersnamen in de community

Hello, We zijn superblij om te zien dat de community elke dag groeit en steeds levendiger wordt! Om de ruimte duidelijk en gezellig te houden voor iedereen, een kleine maar belangrijke herinnering: gebruikersnamen die de merknaam bevatten zijn niet toegestaan. Waarom? Heel simpel: om verwarring te

Question

32

0

0

hey!

Hey!Ik ben Laura, ik ben de marketing manager voor hey! sinds de lancering. Ik bepaal de strategie, de aanbiedingen, de promoties .... En ik zorg ervoor dat de klant altijd centraal staat bij onze beslissingen. Bij alle initiatieven doe ik ook mijn best om onze impact op het milieu te beperken.Perso

Question

846

0

0

Tim - Media expert bij hey!

Hallo !Het is mijn beurt om mezelf voor te stellen 😊Ik ben Tim en ik ben media expert bij hey! sinds april 2022. Daarvoor werkte ik bij Orange als social media expert. Een grote switch, want bij hey! kun je nog meer een verschil maken.Ik was betrokken bij de opstart van deze community en vertaal no

Question

643

0

0

Speciale Roaming-wedstrijd – Win korting op je volgende facturen !

Vakantie betekent vaak reizen ! 😎 En om je te helpen beter te begrijpen wat roaming precies is (of gebruik in het buitenland), hebben we een leuke kleine quiz voor jou, met een toffe prijs 🎁 Hoe werkt het ?➡️ Beantwoord de 3 onderstaande vragen vóór 11 mei.➡️ Als je de juiste antwoorden geeft, doe

Question

290

8

0

hey! Wedstrijd – Win een Samsung Galaxy Watch 7 !

Help jij graag anderen en deel je graag je kennis? Dit is jouw kans om te schitteren en een Samsung Galaxy Watch 7 ter waarde van €269 te winnen! Hoe deelnemen? Het is eenvoudig:1️⃣ Beantwoord vragen van leden in de Hey! community.2️⃣ Hoe meer goedgekeurde oplossingen je geeft, hoe groter je kans om

Question

498

6

0

0

Solution acceptée

Censuur???

Deze morgen antwoorden geschreven op enkele onderwerpen. Geen enkel daarvan is zichtbaar na een refresh. Bij een bericht was mij opgevallen dat ik een mededeling kreeg in de trant van "uw bewerking zal gepubliceerd worden na goedkeuring door een moderator ( zijn die er nog @Rizlaine?) . Nooit eerder

Question

685

6

0

0

n.v.t.

n.v.t.

Question

544

2

0

0

Nieuwe moderator: Presentatie

Waarde forum genoten! Mijn naam is Yannick en ik ben de nieuwe moderator hier. Als je Hey! ooit al eens bericht hebben gestuurd op de Social Media, kan het zijn dat ik je al eens van antwoord heb gestaan. 🙂 In mijn vrije tijd ga ik normaal gezien redelijk wat sporten en karten, speel ik met momente

Question

612

1

0

Niks

/

Question

571

1

0

0