Discussie
Geaccepteerde oplossing
Jeugdkorting op de nieuwe abonnementen
In jullie communicatie vermelden jullie dat de jeugdkorting geldig is op de nieuwe abonnementen: Hoeveel bedragen de prijzen dan van de nieuwe abonnementen met jeugdkorting? Is dit net zoals voorheen -€5?
Vraag
•
Promo
847
1
0
0
support dienst Hey! geeft totaal geen support noch enige vorm van respons
Ik ben reeds meerdere dagen aan het proberen om een probleem via de chatrobot aan te kaarten, en moet iedere keer vaststellen dat ik alle gegevens moet aandragen, en dan op het einde van deze lijdensweg een bericht krijg " bedankt, ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk van mij overnemen ", w
Vraag
•
Nieuwe structuur
607
1
0
0
hey-account
Ik gebruik mobiele data van hey maar ik kan niet op mijn account om mijn gegevens/factuur te bekijken. Dit komt er telkens op: 'Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. Probeer opnieuw'. Mijn e-mail adres is juist want ik krijg reclame/mails van hey. En als ik dan druk op 'wachtwoord vergeten' en
Vraag
•
Nieuwe structuur
436
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Al een ganse dag geen internet na overname van Orange
Ik heb vandaag mijn vast internet door Hey Telecom laten overnemen, komende van Orange. De overname ging zogezegd 2u duren, maar zit ondertussen al een ganse dag zonder internet. De klantendienst via de chat liet mij weten dat dit komt door een 'intern probleem' en ik moest wachten. Ondertussen reag
Vraag
•
Nieuwe structuur
785
2
0
0
Sim in mifi router
Hey! are the 80gB sim cards suitable to be used in frequentiebanden TP-Link M7350 4G (LTE): B1/B3/B7/B8/B20 3G (UMTS): B1/B8 ?
Vraag
•
Nieuwe structuur
598
1
0
0
Hey Boost (20 naar 40GB) fout weergegeven in My Hey app.
Ik was aangenaam verrast toen ik een mail kreeg dat mijn Hey Boost tot 40GB nu reeds werd doorgevoerd en ik geen 10 maanden meer zou moeten wachten. Echter, wanneer ik ga kijken in My Hey! app, wordt het weergegeven alsof ik reeds 20+ GB heb opgebruikt van de 40, hetgeen niet het geval is. Op mijn s
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.6K
3
0