Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Support webpagina: incorrecte link naar internationale roaming tarieven PDF

Beste, Op deze interne support pagina staat: > Als je buiten je forfait gaat of als je naar een land reist buiten de EU betaal je een specifiek tarief. Hier vind je de link ... Echter deze link:: Refereert naar een totaal ander document (landcode + lokale nummers die je niet kan bellen)Is in het Fra

Vraag

• 

In het buitenland

388

2

0

• Kan mijn abonnement niet wijzigen

Hallo Al een paar weken probeer ik mijn één van mijn abonnementen te wijzigen zonder success. Ik krijg geen melding maar zowieso kan ik op de "developer tools" het volgende bericht kijken: Access to XMLHttpRequest at 'https://api.heytelecom.be/api/bff/tariffplan/v1/tariffplan?lang=nl&include=field_p

Vraag

• 

Nieuwe structuur

762

3

0

0

• Activatie simkaart (overzetting bestaand nummer)

Hallo, Ik heb deze morgen mijn Hey-simkaart ontvangen en onmiddelijk geactiveerd. Ik zie bij mijn telefooninstellingen bij simkaarten Orange internet (mworld.be) staan. Ik heb wel geen bereik (enkel noodoproepen). Klopt dit en hoelang duurt het voor ik bereikbaar ben?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

784

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Geen data/4G meer bij overgang van Orange naar hey!

Zondagavond overgestapt van Orange naar Hey voor 2 GSM nummers en vast internet. Maandag rond 11u is de GSM overgezet. Sindsdien werkt data/4G niet op minstens 1 van de 2 telefoons. Het 4G icoontje verschijnt en verdwijnt continu. Ik heb gebeld naar het nummer van Hey en daar vertelt men mij dat vee

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1K

3

0

0

• Oude promo/niet correcte prijzen nog te vinden op pagina...

Tijdens mijn (vergeefse) pogingen om online antwoorden te vinden kwam ik toevallig deze paginas tegen met oude prijzen/promoties (onderaan de pagina). Als je doorklikt krijg je de juiste prijzen, maar echt klantvriendelijk is het niet vind ik : https://www.heytelecom.be/nl/waarom-hey Zelfde probleem

Vraag

• 

Promo

362

1

0

• abonement en klantendienst

slechtste provider tot en met je kunt niks doen simkaart activeren is een mirakel, klantendienst is een ramp wachten op het chat ik weet niet hoelang soms komt zelfs niemand opdagen.je moet hell moeite doen vanaf te geraken ook nog in het midden van Europa zoiets bestaat gewoon is een scandaal.Hoe k

Vraag

• 

Nieuwe structuur

770

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten