C

cilduc

Beginnend Wegliefhebber

Inscrit 

À propos de moi

Aucune bio ajoutée

cilduc a gagné 2 badges (Afficher les badges)

Activités de cilduc

Toutes les activités
Selected Toutes les activités

cilduc
a aimé la publication de

Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zond

cilduc
a suivi la publication de

Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zond

cilduc
commenté sur la publication de

Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zond

@Thomas Het gaat je case mss niet voorthelpen. Maar ik zou toch de ombudsman inschakelen voor dit. Misschien is er toch een kans dat dit ernstig probleem sneller wordt opgelost en je een compensatie krijgt ook.

cilduc
a aimé commentaire de

@RedsFan Ik heb best wat begrip en geduld. De procedure is prima, zolang het probleem onmiddellijk wordt opgelost.Maar vanaf het moment dat dat niet het geval is, begint de hel. Dit is intussen al de derde keer in twee jaar tijd dat er problemen z

cilduc
a aimé commentaire de

@Francis7880 In mijn vorig leven heb ik voor een telecombedrijf gewerkt. De noodzakelijke stappen heb ik reeds meerdere maken uitgevoerd. Ook de techniekers van Orange hebben reeds meerdere malen vastgesteld dat mijn bekabeling in orde is en het prob

cilduc
commenté sur la publication de

Hallo community,Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.(Geen paniek, het is snel opgelost 😉) Wat

@Rizlaine Dit bedoel ik dus. Heb een Mobile L van 50GB, maar het probleem doet zich ook voor bij men pa en die heeft het S 15GB abo.

cilduc
a suivi la publication de

Zonet een verschrikkelijke ervaring gehad met de klantendienst die na 2 (!) dagen terugbelt als reactie op mijn chatbericht.   Ten eerste word ik opgebeld naar aanleiding van een uitleg die ik online heb gedaan. Ergens zou je toch verwachten dat de medewerker aan de andere kant van de lijn op

cilduc
commenté sur la publication de

Zonet een verschrikkelijke ervaring gehad met de klantendienst die na 2 (!) dagen terugbelt als reactie op mijn chatbericht.   Ten eerste word ik opgebeld naar aanleiding van een uitleg die ik online heb gedaan. Ergens zou je toch verwachten dat de medewerker aan de andere kant van de lijn op

@yungchi Hoe erg het ook klinkt. Je zal toch de ombudsdienst moeten inschakelen voor dit specifieke probleem. Hier op dit forum bieden ze alvast geen klantenservice aan. En de klantendienst tout court kan je niet echt een klantendienst noemen lol.

cilduc
a suivi la publication de

Hallo community,Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.(Geen paniek, het is snel opgelost 😉) Wat

cilduc
commenté sur la publication de

Hallo community,Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.(Geen paniek, het is snel opgelost 😉) Wat

@Rizlaine Heel mooi allemaal hoor de app-update. Maar maak dan dat het achterliggend werkt ook. Als je nu verder klikt op je verbruik, krijg je een error te zien. Dit is trouwens al maanden zo. Alsook als je taal is ingesteld op Nederlands en je gaat