Welkom bij de hey! Community
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welkom bij de hey! Community

Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bladeren door de community

Welkom

Welkom! Hier vind je alle praktische informatie over onze community!

6 Berichten

Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste ...

40 Berichten

Recente berichten

Tijdelijk ander abonnement

Hallo ik heb een 5 euro gsm abonnement.Blijkbaar kan je op de 30 dagen uw abonnement aanpassen als je niet toe komt met de inbegrepen 15 GB Als ik inlog krijg ik de melding "de smartphone en/of abonnement komen niet in aanmerking".Iemand een oplossin...

netebuk door Beginnend Wegliefhebber
  • 46 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Onbereikbare klantendienst

Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven. suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half...

Chtuolopo door Beginnend Wegliefhebber
  • 64 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Internatonaal bellen

Hallo, we zijn momenteel aangesloten bij telenet en hebben de optie 'internationaal bellen' waarbij we voor € 10/maand 2000 minuten krijgen om buitenlandse nummers te bellen (zowel in BE als in de rest van de EU). Bestaat deze optie ook bij Heyteleco...

Robert00t door Beginnend Wegliefhebber
  • 80 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Voorstel drukte klantendienst

Dag Hey gebruikers, Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor: Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit sy...

morectus door Bewezen Wegliefhebber
  • 87 Weergaven
  • 2 replies
  • 2 kudos

Aanvraag Overdracht Internet zogezegd "onbehandelbaar"

Hallo, Ik heb sinds vandaag de overstap gemaakt met Mobiel + Internet. Helaas kreeg ik een mail (gericht aan ene IRIS) dat ik onvoldoende informatie over de kabel zou hebben aangeleverd om mijn internet over te dragen.De overdracht van internet zou g...

Eggy_T door Beginnend Wegliefhebber
  • 127 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos