Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstel abo onbeperkt bellen met minder data

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Hallo,

Ik dacht dat het mss handig zou zijn om bvb ook abonnementen te hebben met onbeperkt bellen maar met minder data, zoals bvb onbeperkt bellen met 10 GB aan 10 €.

Nu moet men al een abo van 14 € nemen om onbeperkt bellen te hebben en heeft men gigantisch veel data die mss niet gebruikt wordt.

Als men kijkt bij Base of Yoin kan men daar zelf abo samenstellen met zoveel minuten of onbeperkt bellen en je kiest zelf uw data hoeveel men wil.

Is maar een idee voorstel 🙂

4 ANTWOORDEN 4

morectus
Aspirant Wegliefhebber

Hey redsfan,

Simpel gezegd dat abonnement zou ik zeker bekijken als een mogelijkheid. Omdat vroeger als ik mij niet vergis er al een promotie is geweest op het 15 euro abonnement. Toen hadden deze ook nog een andere naam.

Toen kreeg je voor 15 euro 40Gb data onbeperkt sms/MMS en belminuten. Met de actie kreeg je dan 5 euro korting en dus had je dit voor 10 euro. 

Nu aan de huidige prijzen gelinkt is het nu 14 euro voor 80Gb de rest onbeperkt een tussen abonnement van 10 is mogelijk maar dan is er geen plaats voor hun abonnement van 9 euro. 

De optie voor oneindig belminuten zit je mss kunnen toevoegen. 

Bv op het kleinste abonnement voor een extra 2 euro. Totaal 5Gb onbeperkt bellen en SMS/MMS voor 9 euro.

En op het grotere voor 1 euro. Totaal 10 euro 20Gb oneindig bellen en SMS/MMS.

MVG

mas
Aspirant Wegliefhebber

Digi Belgium 5€ unlimited call en sms met 15gb

vthibo
Aspirant Wegliefhebber

Hey volgt vanaf 18 december de prijzen van DIGI, inclusief onbeperkt bellen/sms, zie Orange persbericht.

Hoe het in z'n werk zal gaan (bestaande abonnementen automatisch aanpassen of klant zelf doen wisselen naar nieuwe formule) zal binnenkort wel duidelijker worden.

Edit: zonet een sms van Hey ontvangen, het lijkt erop dat de abonnementen automatisch aangepast worden

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Mijn idee suggestie komt er toch 😃