Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte en of stilstaande beelden op tv

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Beste

sinds enkele weken heb ik last van tv beeld dat stopt, alles geprobeerd met orange, men Devolo weggenomen, men repeater weggenomen, als laatste heb ik nu mijn tv bekabeld, deze is nu rechtstreeks aangesloten op de modem, nog altijd stilstaande beelden, een technieker heeft gisteren mijn modem volledig gereset en nieuwe software geïnstalleerd, ik mocht bellen naar het nr 5000 indien probleem zich nog voordeed, ‘s avonds had ik weer prijs, zoals afgesproken gebeld, maar dat was een kort gesprek, aangezien ik bij hey ben mocht ik niet bellen van die mevrouw, niet tegenstaande de technieker van orange en de mevrouw op de chat hadden gezegd om te bellen, ik probeer via de chat maar zonder resultaat, dus nu via deze weg proberen, persoonlijk denk ik dat het niets met de wifi te maken heeft aangezien alles bekabeld is, of de modem al dan niet defect is weet ik niet, of het te maken heeft met overbelasting op de coax (in men straat) is ook een mogelijkheid, ik zou heel graag geholpen worden maar heb nu de indruk dat ik van het kastje naar de muur wordt geslingerd, alvast bedankt om men probleem te helpen oplossen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Hi Rizlaine 

ondertussen is een orange technieker langsgeweest en enkele zaken opgelost,

ik denk dat men probleem ondertussen verholpen is

alvast bedankt voor de respons

groeten Danny

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Dannyh ,

Heb je Orange TV? Of is het een internet probleem met hey! ?

Rizlaine

Dannyh
Aspirant Wegliefhebber

Hi Rizlaine 

ondertussen is een orange technieker langsgeweest en enkele zaken opgelost,

ik denk dat men probleem ondertussen verholpen is

alvast bedankt voor de respons

groeten Danny

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Blij om dat te lezen 🙂
Fijne dag