op 20-03-2024 15h13
Beste
sinds enkele weken heb ik last van tv beeld dat stopt, alles geprobeerd met orange, men Devolo weggenomen, men repeater weggenomen, als laatste heb ik nu mijn tv bekabeld, deze is nu rechtstreeks aangesloten op de modem, nog altijd stilstaande beelden, een technieker heeft gisteren mijn modem volledig gereset en nieuwe software geïnstalleerd, ik mocht bellen naar het nr 5000 indien probleem zich nog voordeed, ‘s avonds had ik weer prijs, zoals afgesproken gebeld, maar dat was een kort gesprek, aangezien ik bij hey ben mocht ik niet bellen van die mevrouw, niet tegenstaande de technieker van orange en de mevrouw op de chat hadden gezegd om te bellen, ik probeer via de chat maar zonder resultaat, dus nu via deze weg proberen, persoonlijk denk ik dat het niets met de wifi te maken heeft aangezien alles bekabeld is, of de modem al dan niet defect is weet ik niet, of het te maken heeft met overbelasting op de coax (in men straat) is ook een mogelijkheid, ik zou heel graag geholpen worden maar heb nu de indruk dat ik van het kastje naar de muur wordt geslingerd, alvast bedankt om men probleem te helpen oplossen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-03-2024 12h16
Hi Rizlaine
ondertussen is een orange technieker langsgeweest en enkele zaken opgelost,
ik denk dat men probleem ondertussen verholpen is
alvast bedankt voor de respons
groeten Danny
op 22-03-2024 11h24
op 22-03-2024 12h16
Hi Rizlaine
ondertussen is een orange technieker langsgeweest en enkele zaken opgelost,
ik denk dat men probleem ondertussen verholpen is
alvast bedankt voor de respons
groeten Danny
op 22-03-2024 12h19
Blij om dat te lezen 🙂
Fijne dag
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.