Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Omschakelen van tariefplan

Hi, ik koos in mei voor een tariefklasse met 10GB mobiele data. Dit is perfect voor mijn dochter, heel tevreden van.

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Maar ik probeerde 2 dagen aan een stuk om te schakelen naar de nieuwe aanbieding 20GB(wordt40) voor 15€ -5€for life !!! Ik heb in totaal op die 2 dagen 4 pogingen gedaan via chat. Ik wachtte tijdens die 2 dagen en 4 pogingen in totaal ongeveer 9 uren nadat de AI-chat me beloofde met een levende collega door te verbinden... 1x respons maar van geen nut.

Aspirant Hiker

 • 

125  messages

Hier hetzelfde, ik wil een nummer van Orange naar hey overzetten. Normaal gebeurt dit instant, maar na dagen berichten sturen via Messenger en de chat komt er gewoon 0 reactie, en zit ik dus nog steeds niet bij hey, erg teleurgesteld.

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @VossyGamer ,

Het spijt me dat te lezen, maar wanneer heb je contact met ons opgenomen? Ik zal het voor je nakijken

Rizlaine

Aspirant Hiker

 • 

125  messages

Bedankt voor de reactie! Ik heb de voorbije dagen contact opgenomen via chat maar vooral via Messenger. Het betreft de bestelling met nummer: "<verwijderd>". Ik wil graag een extra nummer toevoegen aan mijn hey account. Alvast bedankt om dit na te kijken! 🙂 

Aspirant Hiker

 • 

125  messages

@Rizlaine Het is net gelukt! Heb jij dit gedaan? Erg bedankt!!! 😁

Community Manager

 • 

1.8K  messages

@VossyGamer blij dat alles in orde is voor jou 🙂

Loading...