Installatiekosten aangerekend ondanks promotie & klantendient onbereikbaar
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-02-2024 22h04
Begin januari werd vast internet van Hey-telecom geïnstalleerd bij mij. Ik had ingetekend op een promotie waarbij onder andere de installatiekosten gratis waren. Op mijn eerstvolgende rekening zag ik dat deze kosten toch aangerekend werden. Nadat ik herhaaldelijk contact zocht via de chat (want dit is de enige manier) heb ik eindelijk antwoord gekregen. Hierbij moest ik tussen de verschillende antwoorden soms nog wel aanzienlijke tijd wachten. Er is mij toen gezegd dat het aanrekenen van de installatiekosten een vergissing was en dat ik via een kredietnota terugbetaald zou worden. Ik heb voor de zekerheid een screenshot van het gesprek genomen. Ondertussen is er nog steeds niets terugbetaald of nog geen kredietnota aangemaakt in mijn facturen. Wederom is de klantendienst niet bereikbaar. Dit is echt onhoudbaar. Indien hier niet snel verandering in komt, zie ik mij genoodzaakt, terug over te schakelen op een andere provider die uiteindelijk niet zoveel duurder is.Bovendien moet ik naast mijn persoonlijke account nog een extra account aanmaken op dit forum te kunnen posten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Mij overkomt dit vandaag ook. Mijn eerste faktuur ontvangen na overstap van Orange. Er zouden geen installatiekosten aangerekend worden. Toch staat op mijn faktuur 59,- Euro installatiekosten. Derde of vierde keer dat ik de chat wil gebruiken (eerder ook met andere vragen) en ze zijn nooit bereikbaar.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
dinsdag
Hey Frans2, dat klinkt inderdaad niet oke dat die kosten nog niet zijn terug gecrediteerd.
Als je problemen hebt om de klantendienst te contacteren via de chatbot, kan je dit ook altijd doen via sociale media.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Mij is vandaag hetzelfde overkomen. Overgekomen van Orange en er is geen installateur moeten komen. Alles ging automatisc. Er werd mij gezegd dat er geen installatiekosten zouden aangerekend worden. Toch staat er 59,- euro op mijn faktuur. Chat is al meerdere keren onbereikbaar (ook eerder met andere vragen gekontakteerd). Niet te doen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
dinsdag
Hey AurélieB, dat klinkt inderdaad niet oke dat die kosten nog niet zijn terug gecrediteerd.
Als je problemen hebt om de klantendienst te contacteren via de chatbot, kan je dit ook altijd doen via sociale media.

