Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een nieuwe versie van de My hey! app

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo 🙂

Naar aanleiding van ons bericht over de problemen die je mogelijk hebt ondervonden met de My hey! app hebben we een nieuwe versie van de app beschikbaar gesteld om te downloaden in de App Store.

Als jij een van die mensen bent die deze problemen ervaart, aarzel dan niet om de nieuwe versie te downloaden en ons je feedback te geven!

Alvast bedankt,

Rizlaine

Rizlaine_0-1679990612937.png

 

7 ANTWOORDEN 7

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

Bedankt voor de app update na een paar maanden een omweg via de website kan ik eindelijk terug gemakkelijk met een paar klikken mijn verbruik volgen en betalingen doen😀

Bedankt 😀😀

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Gaia ,

geweldig! bedankt voor de feedback 🙂

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

De widgets werken bij mij niet kom ik juist achter maar vind ik niet er gebruik ik toch niet 

GU
Aspirant Wegliefhebber

Hallo👋  @Gaia,

Ik heb het doorgegeven aan de Community Manager @Rizlaine waarvan de problem van het widget en het zal direct naar gekeken worden door de Technische expert om dat te oplossen. Nog een fijne dag,

GU

GU
Aspirant Wegliefhebber

Ik had het feedback van de widget op een andere post verzonden recentelijk.

Hierbij de link van de post:

https://community.heytelecom.be/t5/Crée-avec-nous/Mise-à-jour-de-l-App-My-hey/idi-p/1528#M274 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@GU Bedankt voor het delen 🙂

@Gaia , onze expert @Yves is ingelicht, zullen we een oplossing vinden. Het kan even duren, maar we zullen u niet vergeten!

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

Bedankt voor het doorgeven 😀